Gå til innhold
Hundesonen.no

soveplass

lise og bajas

Recommended Posts

min lille valp har nå blitt snart 9 uker. han har vært hos oss siden den var 6 uker. han har ligget i armene,i sofan eller under våre føtter og sovet hele denne tiden, men nå har han snudd på vanen sin..han rusler ned på soverommet vårt og legger seg på sin plass der...snorker lenge og vell...det var litt rart at han plutselig forandret seg. håper dette tyder på trygghet og ikke at han "skygger" unna oss mennesker...hva tror dere? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sover godt gjennom natten på soverommet med oss også. jeg skulle trene "alenehjemme " med ham forleden dag, da gikk han også og la seg på rommet,sovnet som en stein og reagerte ikke på at jeg var ute av huset...hehe... tror ikke han fikk med seg at jeg gikk ut engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, du har oppnådd med plassen hans på soverommet det mange ønsker å oppnå med bur: et trygt sted der hunden føler seg trygg og trekker seg tilbake om den vil være i ro. Etter bare 3 uker er det slettes ikke så dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kom akkurat inn fra tur nå,han spiste litt mat, plaget oss litt med skarpe tenner og ruslet ned for å sove. ganske behagelig må jeg si. ble litt overrasket i mårrest da han gjorde dette.

Bajas er en ramp,glad i barn,møter andre hunder med stor iver og er ganske tøff i trynet til mine to barn...håper vi får en grei og fin hund og ikke en dominant hund. mor er leonberger/tervueren, far er rotwailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...