Heidihj Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2007 Så bra han ble funnet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decarabia Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2007 Så fint at han ble funnet. Satt her å felte mine tårer. Jeg vet hvor grusom dette er. Vi lette etter vår whippetvalp i 2 døgn i fjor. Ringte overalt og ingesteder. Historien finnes på hjemmesiden. Derfor ble jeg utrolig glad nå for at Noah ble funnet i god behold:) Kylling og fiskeboller er fint å fore med etter en slik tur. Lett mat som ikke tar på magen:) Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2007 Så flott at han ble funnet i god behold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2007 Ååå så flott at de fant han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2007 Å, så bra at han ble funnet til slutt! Herlig når slike historier ender godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 3. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2007 Åååh så bra! Nå ble jeg lettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 3. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2007 Å så utrolig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farytail Skrevet 3. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2007 Hei alle dere TUSEN TUSEN TAKK for all engasjement og hjelp i forbindelse med Noah. Det har vært en utrolig slitsom/stressende helg. Kald og mørkt i skogen i Asker om natten, men det har varmet så godt å få lest opp alle deres engasjement. På vegne av meg selv og eier, så sender vi dere en kjempe klem og er utrolig glade for at det finnes slike gode varme mennesker som dere. Noah var i meget god form da han ble funnet. Han var skrekkelig tynn, men meget glad for å komme "hjem". Og den gledes scenen jeg var vitne til senere på kvelden... å så deilig. i gjen tusen takk til dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 4. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2007 Nå måtte jeg gråte en liten skvett her. Godt at dette endte bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar