Gå til innhold
Hundesonen.no

SOS Hundehjelpen

Akita

Recommended Posts

Victoria Steelwell (eller hva hun nå enn het) synes jeg er utrolig dyktig. Hun har jobbet med hunder siden hun var barn og jobbet som hundepasser. Etterhvert startet hun et eget firma, som er oppe og går i dag, i New York (om jeg ikke tar feil) Metodene hennes er på mange måter merkelige, men jeg er imponert over hva hun får til. På mange måter er det egentlig menneskene hun møter som er den største utfordringen. Dere skjønner sikkert hvorfor :)

SOS hundehjelpen er på lik linje med "Hundeskolen" yndlingsprogrammene mine på TV.

Jeg fryder meg hver gang jeg leser i avisa og ser ett av disse programmene står på planen.

Victoria har som sagt mange års erfaring med hundepassing og ikke minst psykologi. Skulle ha ofret MYE for å jobe sammen med henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOS hundehjelpen syns jeg har utrolig mange gode metoder. Enkelte ting er jeg ikke enig i, som det at man skal skremme en hund til å ikke bjeffe mer, og at man skal vise en dominant hund at man spiser av matskålen først.

Men sist søndag så hadde hun en skikkelig hissig chihuahua, som viste seg å bare være vettskremt, og det klarte hun ordne ved å bare justere på EIEREN, en gjorde ingenting med hunden.

Hun står det respekt av syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOS hundehjelpen syns jeg har utrolig mange gode metoder. Enkelte ting er jeg ikke enig i, som det at man skal skremme en hund til å ikke bjeffe mer, og at man skal vise en dominant hund at man spiser av matskålen først.

Men sist søndag så hadde hun en skikkelig hissig chihuahua, som viste seg å bare være vettskremt, og det klarte hun ordne ved å bare justere på EIEREN, en gjorde ingenting med hunden.

Hun står det respekt av syns jeg...

Men slik er det jo med alle desse "fikse-på-uregjerlige-hunder" og "fikse-på-uregjerlige-barn" programma; det er alltid berre å ordne på eiger og foreldre så blir alt superdupert.

Var ikkje meininga å sammenligne barn og hunder, men ville berre vise at det som oftast er dei voksne menneska si skyld...

Med det sagt så likar eg programmet, underholdande :flowers::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...