Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeskolen!


HildeM

Recommended Posts

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar
Men Bergis hadde vist ikke så lyst idag? Han stod jo bare der liksom :lol:

Det er vl slik at noen hunder er mer spretne enn andre. Fin innsats fra eier da.. Og så når Tarzan "rappa" til den rappemelodien da! Så der det!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var så koslige å se på liksom..

Jaja.. Vi får sende PM til dem og si at det var trist de gikk ut så tidlig ...

Enig

Neste uke er det agility! :lol:

Gleder meg til å se Bergis på banen! Setter seg vel fast i tunellen!? :P

Haha, på reklamen så måtte eieren dytte han inni :P

Gleder meg kjempe mye til neste gang, jeg ler hele tiden når jeg ser på det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i alle fall rimelig klart hvem de andre deltakerne mente skulle gått ut. Blir det intriger og krangel nå? banana

Akkurat som eg fryktet, siden det er et sånt utstemmingsprogram. Syns heller de kunne fått poeng, og så på den siste dagen ble den med flest poeng kåret som vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som eg fryktet, siden det er et sånt utstemmingsprogram. Syns heller de kunne fått poeng, og så på den siste dagen ble den med flest poeng kåret som vinner.

Enig i deg her også gitt! Hadde vært moro og sett hvordan alle sammen hadde vært på slutten liksom :)Hvordan utviklingen til de forskjellige hadde vært :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i deg her også gitt! Hadde vært moro og sett hvordan alle sammen hadde vært på slutten liksom :)Hvordan utviklingen til de forskjellige hadde vært :lol:

Kanskje vi skal sende en e-post til TV2 til neste gang..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahahahahaha!! Dette var utrolig morsomt! Bergis er jo bare hel skjønn da :lol: Minner meg om Elwira når hun ikke vil, hihi. Er så synd at en må ut, hadde vært mye morsommere om alle var med hele tiden og fikk poeng eller no :glare: Dumt det er to (!) uker til nest gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...