trevi Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Åh, det så gøy ut! Jeg vil også være med! Dere kan godt arrangere et nytt treff en gang jeg er i Bergen, hihi Signerer på den var litt redusert i går, så noe sosial var jeg ikke klar for å være det er bare å planlegge nye treff folkens, jeg er med langeskogen er jo ikke så langt unna der jeg bor heller, så det gjør ingenting om dere vil gå der igjen
LB_Shira Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Det var kjempe kjekt. Mange fine bilder dere tok. Har tatt noen selv, får se om e klarer å legge de ut. Det er jo bare til å sette opp en dag for neste hundetreff. Det var jo mega vellykket.
SCRM Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Ser ut som dere virkelig har kost dere. *missunelig* Dere er heldige som kan arrangere slike treff, og der hundene kan springe løse. *jegogvill* Masse fine bilder var det også..
Tyfonia Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Hvorfor kan ikke du også bli med på slike treff,da?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar