Gå til innhold
Hundesonen.no

Julegave?!

Oscar ll

Recommended Posts

Og jeg sitter igjen og lurer på hva som egentlig er så positivt med å ha kjæreste :lol:

Jeg har funnet ut at jeg ønsker meg nye hodetelefoner (øh, heter det egentlig det?) til Ipoden og pcen, siden de jeg har bare vil spille musikk på det ene øret.

Ellers ønsker jeg meg fred på jord og å vinne i Lotto :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar
Og jeg sitter igjen og lurer på hva som egentlig er så positivt med å ha kjæreste :lol:

Jeg har funnet ut at jeg ønsker meg nye hodetelefoner (øh, heter det egentlig det?) til Ipoden og pcen, siden de jeg har bare vil spille musikk på det ene øret.

Ellers ønsker jeg meg fred på jord og å vinne i Lotto :icon_redface:

Tja si det, bare liker det. Men må finne en sånn ordetlig seriøs kar da. Liker virkelig ikke å være singel, noen gjør meg bare så forvirra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en guppey vest, og dekken til Sasha :icon_redface:

Må bare legge til;

- hundeseng

- Spor sele

- ipod

- ny seng

- ting til leiligheten vi forhåpentligvis har flytta inn i til jul

- potesokker

- nytt halsbånd

- gratis forbruk av Hills d/d fòret (Det hadde jammen vært en luksus gave!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet aldri hva jeg ønsker meg til jul, men i år har jeg faktisk skrevet en liste :rolleyes:

- Speilrefleks

- Teleskop (elsker å se på stjerner, syns de er så vakre :icon_redface: )

- Pusslespil med 1500-2000 brikker

- Nytt/nye spill til DSen min

- Nytt utstyr til Bono

- Godkjenning fra mamma om å kjøpe en hund til

- Evt. om den over ikke går, leilighet med lov til hund (da har hun ikke noe hun skal si!)

- Ferie til Birmingham + London (England) og Chicago + LA + NY (USA)

- Pluss en hel del ting på zoolos.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke i noe forhold. Ble "nylig" slutt etter nesten 5 års forhold. Og jeg liker ikke singellivet jeg. Men ordentlige mannfolk er jo ikke det letteste å finne. :icon_redface:

Ojja xD Trodde det bare gikk dårlig :\ Uff, du får ha masse lykke til med jakten da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkelt, og akk så vanskelig; Ønsker meg mest av alt TID. Tid til å sove lenge om morran, tid til å spise lang frokost, tid til å se til hytta og sommerhuset, tid til hobbier og interesser - men mest av alt tid til å være mer sammen med venner og de man er glad i og setter pris på! Tviler på noen klarer å pakke inn akkurat det ønsket, menmen, man skal ikke slutte å ønske likevel :icon_cry:

(Et par toppgevinster i lotto kunne vært en fin trøstepremie om jeg ikke får hovedønsket mitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg bedre økonomi og bedre helse for meg og hundene (mangler bare fred på jord nå, så er lista perfekt :rolleyes: )

Sånn bortsett fra det så ønsker jeg meg litt av hvert til hundene, nye turklær (tror jeg får noe gaupa :icon_cry: ) og så ønsker jeg meg pirates of the caribbean - at worlds end! Og minnekort til mobilen :no:

Sikkert mer jeg ønsker meg å, men jeg forlanger ikke så mye akkurat. En god middag med familien er det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitz, som jeg får av pappa, MeiTai (bæresak til baby) som jeg også vet jeg får, av svigermor.. Utenom det ønsker jeg meg ting til meg selv som jeg aldri tar meg råd til, f.eks. skikkelige tursko eller en skikkelig jakke. Frisørtime taes imot med takk, også hudpleie og sånt. Det er ting jeg aldri, aldri kommer til å betale for selv nemlig :lol: Hater å bruke penger hos frisør (venninna mi klipper meg og jeg farger selv). Ellers ønsker jeg meg nye blyanter, pensler, akrylmaling og lerretsplater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Tusen takk Dette er første gang jeg har gammel hund, og jeg synes det er kjempevanskelig å vurdere livskvalitet. Hun er jo helt klart ikke den samme hunden hun var som ung, men jeg tror ikke hun har det så forferdelig at hun selv ville valgt døden over det livet hun lever nå. Samtidig er hun jo på et punkt der noe som egentlig bare er en bagatell potensielt kan bli en dødsdom, fordi hun ikke kan dopes ned. Man sitter jo her i en umulig situasjon der ingen av alternativene egentlig er noe alternativ... Vi skal tilbake til veterinæren på torsdag for å ta en ny ultralyd av hjertet, så får vi se hva dommen blir da.
    • Håper det gikk bra. Trist at hunder eldes og får helseplager. De skulle vart evig, sunne og friske. Folk har så ulike syn på hunders ubehag ifbm aldring. Noen mener det er dyremishandling å la en hund ha noen aldersdomsplager i det hele tatt, og avliver tidlig for å la hunden slippe. Andre mener det er grotesk å ikke la det (ofte) kjæreste familiemedlemmet få fullføre livsløpet naturlig. Jeg vet ikke hvor på den skalaen du befinner deg, så jeg vet ikke hva jeg skal si eller ikke si for comfort ang. evt. narkose.  Håper det går bra med dere ❤️
    • Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...