Gå til innhold
Hundesonen.no

Julegave?!

Oscar ll

Recommended Posts

Og jeg sitter igjen og lurer på hva som egentlig er så positivt med å ha kjæreste :lol:

Jeg har funnet ut at jeg ønsker meg nye hodetelefoner (øh, heter det egentlig det?) til Ipoden og pcen, siden de jeg har bare vil spille musikk på det ene øret.

Ellers ønsker jeg meg fred på jord og å vinne i Lotto :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar
Og jeg sitter igjen og lurer på hva som egentlig er så positivt med å ha kjæreste :lol:

Jeg har funnet ut at jeg ønsker meg nye hodetelefoner (øh, heter det egentlig det?) til Ipoden og pcen, siden de jeg har bare vil spille musikk på det ene øret.

Ellers ønsker jeg meg fred på jord og å vinne i Lotto :icon_redface:

Tja si det, bare liker det. Men må finne en sånn ordetlig seriøs kar da. Liker virkelig ikke å være singel, noen gjør meg bare så forvirra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en guppey vest, og dekken til Sasha :icon_redface:

Må bare legge til;

- hundeseng

- Spor sele

- ipod

- ny seng

- ting til leiligheten vi forhåpentligvis har flytta inn i til jul

- potesokker

- nytt halsbånd

- gratis forbruk av Hills d/d fòret (Det hadde jammen vært en luksus gave!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet aldri hva jeg ønsker meg til jul, men i år har jeg faktisk skrevet en liste :rolleyes:

- Speilrefleks

- Teleskop (elsker å se på stjerner, syns de er så vakre :icon_redface: )

- Pusslespil med 1500-2000 brikker

- Nytt/nye spill til DSen min

- Nytt utstyr til Bono

- Godkjenning fra mamma om å kjøpe en hund til

- Evt. om den over ikke går, leilighet med lov til hund (da har hun ikke noe hun skal si!)

- Ferie til Birmingham + London (England) og Chicago + LA + NY (USA)

- Pluss en hel del ting på zoolos.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke i noe forhold. Ble "nylig" slutt etter nesten 5 års forhold. Og jeg liker ikke singellivet jeg. Men ordentlige mannfolk er jo ikke det letteste å finne. :icon_redface:

Ojja xD Trodde det bare gikk dårlig :\ Uff, du får ha masse lykke til med jakten da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkelt, og akk så vanskelig; Ønsker meg mest av alt TID. Tid til å sove lenge om morran, tid til å spise lang frokost, tid til å se til hytta og sommerhuset, tid til hobbier og interesser - men mest av alt tid til å være mer sammen med venner og de man er glad i og setter pris på! Tviler på noen klarer å pakke inn akkurat det ønsket, menmen, man skal ikke slutte å ønske likevel :icon_cry:

(Et par toppgevinster i lotto kunne vært en fin trøstepremie om jeg ikke får hovedønsket mitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg bedre økonomi og bedre helse for meg og hundene (mangler bare fred på jord nå, så er lista perfekt :rolleyes: )

Sånn bortsett fra det så ønsker jeg meg litt av hvert til hundene, nye turklær (tror jeg får noe gaupa :icon_cry: ) og så ønsker jeg meg pirates of the caribbean - at worlds end! Og minnekort til mobilen :no:

Sikkert mer jeg ønsker meg å, men jeg forlanger ikke så mye akkurat. En god middag med familien er det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitz, som jeg får av pappa, MeiTai (bæresak til baby) som jeg også vet jeg får, av svigermor.. Utenom det ønsker jeg meg ting til meg selv som jeg aldri tar meg råd til, f.eks. skikkelige tursko eller en skikkelig jakke. Frisørtime taes imot med takk, også hudpleie og sånt. Det er ting jeg aldri, aldri kommer til å betale for selv nemlig :lol: Hater å bruke penger hos frisør (venninna mi klipper meg og jeg farger selv). Ellers ønsker jeg meg nye blyanter, pensler, akrylmaling og lerretsplater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...