Oscar ll Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Hva er dine julegaveønsker i år? Noen ønsker du vil dele med resten av sonen ?? Min ønskeliste består egentlig bare av Canon EOS 400D! Men egentlig så er vel det største ønsket snø til jul når nissefar kommer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Ønsker mig et glasskab til alle mine mine vinglas og champagneglass, et godt alvejrs sæt til kolde og våde dage når vi er ude at gå, men kan ikke ønske mig store og tunge pakker, da de fleste bliver sendt fra Danmark med posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Jeg ønsker meg kun penger i år.. litt kjedelig kanskje.. men skal bruke de til noe jeg ønsker meg Men kjenner jeg folka rett så får jeg ikke bare penger Har bursdag i samme mnd å jeg da, så da har jeg også sagt at jeg bare ønsker meg penger.. :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Jeg lurer på om jeg ønsker meg enten en makrolinse eller en zoomlinse til kameraet mitt, Canon EOS 400D Ellers så skal jeg visst få nye ski og støvler. De gamle støvlene holder på å ta livet av meg på tur. <_< Ellers så har jeg begynt å glede meg fryktelig til å komme hjem på juleferie! Julen feires på hytten med familien, utrolig koselig, vi får alltid sne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Jeg ønsker meg nytt kabinett til pcen min ettersom viftene mine driver og tar kvelden.. :glare: Ellers ønsker jeg meg penger.. Og gjerne litt snø rundt jul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Jeg ønsker meg bil! Og penger til utstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Den er vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Tja... Jeg ønsker meg egentlig aldri ting til jul jeg, folk får heller velge hva jeg fortjener Dog kan jeg jo nevne det jeg har lyst på: digitalt speilreflekskamera, ny mobil og diverse tegneseriebøker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Tja... Jeg ønsker meg egentlig aldri ting til jul jeg, folk får heller velge hva jeg fortjener Dog kan jeg jo nevne det jeg har lyst på: digitalt speilreflekskamera, ny mobil og diverse tegneseriebøker Tegneseriebøker? Som hva da? *Nysgjerrig* :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Tegneseriebøker? Som hva da? *Nysgjerrig* :closedeyes: Jeg ønsker meg i hvert fall den siste til Kollektivet (Begjær til besvær), og Naiv.Hyper av Lars Lauvik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Jeg ønsker meg det samme som jeg fikk i fjor ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Mitt største ønske er at Tequila blir frisk. Stort annet ønsker jeg meg faktisk ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Jeg ønsker meg det samme som jeg fikk i fjor ^_^ Hva fikk du i fjor? Jeg ønsker meg penger til hundekurs, men synes kanskje det er dumt å ønske seg penger til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Egentlig så ønsker jeg meg penger til brukshundkurset hos Østlie som klubben skal ha, men siden jeg fikk oppvaskmaskin til bursdagen min i oktober, så blir kanskje det litt drøyt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Ønsker meg mer Hardangerbestikk... Jeg er så himla dårlig til å bruke det jeg har, så da må jeg ønske meg litt til slik at jeg kan bruke det litt mer... Logisk? Også ønsker jeg meg lange, tykke og gode ullsokker, type bavac, ullvang eller noe... Kan aldri få mange nok... Også sånn ullgenser jeg hadde i gamle dager, med høy hals og glidelås i halsen. Den var god og varm, men vet vel ikke helt om den er å få kjøpt mer... ? Og ja! Jeg fryser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Ønsker meg mer Hardangerbestikk... Jeg er så himla dårlig til å bruke det jeg har, så da må jeg ønske meg litt til slik at jeg kan bruke det litt mer... Logisk? Du kan få mitt? Det har ikke vært tatt frem på 6-7 år eller noe.. hehe Også ønsker jeg meg lange, tykke og gode ullsokker, type bavac, ullvang eller noe... Kan aldri få mange nok... Også sånn ullgenser jeg hadde i gamle dager, med høy hals og glidelås i halsen. Den var god og varm, men vet vel ikke helt om den er å få kjøpt mer... ? Og ja! Jeg fryser! Fornuftige gaver! Jeg fryser og.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Jeg ønsker meg digitalkamera! Ah, er så lei av mobilkameraet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Ønsker meg lysestaker:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Du kan få mitt? Det har ikke vært tatt frem på 6-7 år eller noe.. hehe Det er nettopp derfor jeg må ønske meg mer, sånn at jeg kan legge det i kjøkkenskuffen og faktisk BRUKE det... Ønsker meg ny termodress og... Og stoooor varm jakke som går nedover låra, med hette og alt... Ja jeg fryser fortsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Hmm ønsker meg ting til kameraet, penger mest av alt så jeg kan spare og kjøpe ting til kameraet, crufts dvd'en, har lyst på ett brukskurs hos Terje Østlie (mest fordi bestefar kjente han igjennom hele oppveksten og har hørt så mye fantastisk om hundene hans så har jo lyst til å se det i virkeligheten ) Ellers vet jeg ikke helt, ett kort hvor det står at jeg kan få ny hund om ett eller to år kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Jeg ønsker meg penger til førerkort, lester, superundertøy, regntøy, sko, en stor veske, ryggsekk på 55-60 liter, vanntett og vindtett jakke (til hundetreninger selvsagt!), foret turbukse med svære lommer og normal knapp (trykknapp og borrelås har ingenting på en bruksbukse å gjøre nemlig :glare: ) og til slutt - briller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Jeg ønsker meg faktisk play Station 3 xD Så ønsker jeg meg snowboard bokse og jakke.. Så ønsker jeg meg en canon kamera.. så ønsker jeg meg den nye Ipoden hvor man kan se film på... haha xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Jeg ønsker meg en skikkelig tur-/hundejakke, gappay-vest og Canon EOS 400D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Jeg ønsker meg penger! Som jeg kan bruke på ting til Frøken, kurs (pappa begynner å mase om at det er dyrt) og et ordentlig bra speilreflekskamera! Men for å få råd til et sånt kamera må jeg nok feire bursdagen min også som er i februar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Jeg ønsker meg verktøy jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar