Mimas Skrevet 12. November 2007 Rapporter Skrevet 12. November 2007 Skulle hatt tak i hoppestativ. Tenker da på de sammenleggbare som brukes på utstilling (lydighet). Har funnet noen på nett, med det er jo bare 3 pinner <_< Noen som vet om noen som selger skikkelige stativ, slike hvor man kan ta av planker i forhold til hundens høyde? Evnt en "oppskrift" på hvordan jeg kan lage et. Blir veeeeelidg glad om noen kan hjelp meg. Eneste øvelsen jeg ikke har fått trent på
Guest Jonna Skrevet 12. November 2007 Rapporter Skrevet 12. November 2007 Skulle hatt tak i hoppestativ. Tenker da på de sammenleggbare som brukes på utstilling (lydighet). Har funnet noen på nett, med det er jo bare 3 pinner <_< Noen som vet om noen som selger skikkelige stativ, slike hvor man kan ta av planker i forhold til hundens høyde? Evnt en "oppskrift" på hvordan jeg kan lage et. Blir veeeeelidg glad om noen kan hjelp meg. Eneste øvelsen jeg ikke har fått trent på Her har du ett. Ett solid hinder, jeg har det selv.
Mimas Skrevet 12. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2007 Tusen takk! Det var akkurat ett slikt jeg var på jakt etter! Da er det bestilt, så da er det bare å vente i spenning til det kommer! Tror jeg må slite litt for å få "gamlefar" over, men vi får starte nederst og jobbe oss oppover Har prøvd litt før og har aldri sett en hund gjøre så mange krumspring for å komme seg rundt
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar