Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeskolen


Akita

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar
Eller vi kan møtes på halvveien?

Det hadde vært stas! Stakkars Loke har nesten ingen omgang med andre hunder etter at naboene flyttet. De eneste han leker med for tiden er to working springere og der er det fullstendig kultur kræsj.. de skjønner ikke Loke og han skjønner ikke de, så det ender med at Loke desperat prøver å få de i lek ved å gjete, bjeffe og hoppe på de.. Ikke populært hos snusedyrene *flir*

Det der høres ut som Tella ;) Hun skal jage, gjete, bjeffe og hoppe inn i alle hunder hu ser. Stakkaren skjønner ikke at alle hunder liker og leke på denne måten. Betty derimot går rundt og snuser og leker med alle andre enn gærne Tella, som hun fortiden syntes er verdens mest motbydelige dyr. Veldig Ot nå men :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kosligste med programmet synes jeg var at Freya benket seg i soafen og fulgte med..

Ellers var det underholdende :)

Hahaha ja kjenner igjen den ja, under hele første delen av programmet hadde jeg to stk som satt foran med med kulerunde øyne, spissede ører med blikket klistret på skjermen, og hodet som ble vridd i alle vinkler :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morsomt å se at dere kan virkelig sitte og mene så mye om meg og mitt hundehold ut fra programmet. Men kjempe flott hvis det engasjerer dere. ! (jeg sitter bare og ler av det....)

Men jeg skjønner dere veldig godt for har selv kommentert deltakere fra andre realty program, og jeg skjønner jo nå at det skal jeg ikke gjøre mer for folk er gjerne helt annerledes enn det de blir fremstilt som...

Designerklær ..... syr egne klær til bambie jeg... så det er ikke mye design i det hun bruker annet enn at jeg selv har designet det...

Som en sa i et tidligere innlegg... om hva det står på plagget må da være likegyldig bare det holder hunder tørr, varm osv...

Takk til dere som har hyggelige ord og si og morsomt å høre at programmet engasjerer så mange der ute!

Og for all del, jeg tar meg ikke nær av kommentarer som blir sagt...

mvh 2 frøkner jåler... :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan jo kommentere som de vil syns da jeg..Alle har jo forskjellige meninger om hvordan man skal behandle en hund, men alle er vel enige om at hvis hunden har det bra så er det ingen ting å klage på.. Selv ville jeg aldri strikket til hunden min.. men det har jo litt med at den er mye større en f.eks bambie og bambie fryser kanskje litt lettere å...

Men er enig at folk komenterer litt vel mye om hvordan deltagerene på hundeskolen behandler hundene sine her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...