Gå til innhold
Hundesonen.no

Lage egen musematte?


JailyTina

Recommended Posts

Sitter og tenker på årets julegaver og fordi lommeboka ikke akkurat er fet for tiden er det nødvendig å finne på noe billig. Fikk en idè i dag om å kanskje lage spesielle musematter til folk jeg kjenner som bruker pc mye. Men er det noe sted jeg kan finne billige materialer jeg kan bruke i en musematte? Tenkte på et eller annet som er litt stivere enn skumgummi, bildepapir til skriveren og sånn gjennomsiktig plastik sak til å lime det fast, men tror dere det vil funke?

Noen som har forslag til andre billige, men bra julegaver forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å strikke noe? Luer, votter, sokker, skjerf, pannebånd, pulsvarmere etc er ting som det ikke tar så veldig lang tid å lage, og det er heller ikke kjempevanskelig. Fotoalbum med bilder fra felles opplevelser du har hatt med den du gir albumet til. Eller "gavekort" på husvask, restaurant- eller kinobesøk med deg, piknikk-tur eller en annen opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får noen årsiden så kjøpte vi sånn sett hvor man kunne lage sin egen såpe.. det fulgte med alle ingrediensene (hvis man kan kalle det det) Og mange forskjellige former og dufter. Så hadde vi konditor farge så da fikk vi mange forskjellige fargerike såper som vi ga bort i julegave xD

Morsomt og orginalt ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har en veninne som bruker å lage såpe :) God idé!

I år har hun lovt meg diadem da.. (likte så godt det jeg fikk i bursdag, har brukt det neste hver dag siden. Har bursdag i april :rolleyes: )

Ehmm.. Du finner jo alt slags mulig dilldall i forskjellige butikker da. Og så finnes det jo diverse sett du kan kjøpe sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt gøy å lage egentlig.. høres kanskje drit kjedelig ut.. såpe lizzm.. xD

kanskje jeg skal prøve det igjen snart xD haha

Ta deg en tur i sånne hobby butikker eller no.. Alltid masse kult der uansett hvor gamel man er xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har en veninne som bruker å lage såpe :) God idé!

I år har hun lovt meg diadem da.. (likte så godt det jeg fikk i bursdag, har brukt det neste hver dag siden. Har bursdag i april :rolleyes: )

Ehmm.. Du finner jo alt slags mulig dilldall i forskjellige butikker da. Og så finnes det jo diverse sett du kan kjøpe sikkert.

Ekke sånn diadem sånn kroneting? (*ser får meg noen som bruker krone hverdag* weird.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekke sånn diadem sånn kroneting? (*ser får meg noen som bruker krone hverdag* weird.)

Hehe. Visste du ikke at jeg heter Martha, og tror på engler..? :rolleyes:

jojo, littegrann dialekt... Sier diadem her i bygda skjønner du. Mente hårbøyle...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sjekke Panduro sin hjemmeside, de har mye artige sett til å lage ting selv, alt fra godteri/startsett drops etc og pyntegjenstander, julepynt etc som du kan sette personlig preg på. Pleier å være endel billigere å bestille fra nettet enn å kjøpe tilsvarende panduro-produkter i hobbybutikkene (ifølge min bedre halvdel). Kanskje tørre seg på forundringspakken som er på salg? Hehe :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...