Mailin Skrevet 31. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2007 -ståører -lengre enn den er høy -har ganske strie dekkhår og godt med underull -lettstelt pels, som tåler litt kulde -lettlært og oppmerksom -middelsstor redigert: -er (opprinnelig) en gjeterhund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 31. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2007 Shæferhund....? Eller Sydrussisk Ovtcharka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet 31. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2007 Lapsk Vallhund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 31. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2007 Lapsk Vallhund Rett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 1. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2008 Jeg drar opp igjen denne tråden jeg! Siden Cheily, som egentlig skulle ha lagt inn ny rasebeskrivelse, ikke har gjort det, gjør jeg det - gammel rase, utviklet i Italia - ble brukt som vakthund i de italienske vingårdene - stort behov for pelsstell - i slekt med pomeranian Gjett i vei! Om noen lurer på reglene står de i startinnlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 1. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2008 Volpino italiano ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 1. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2008 Volpino italiano ?Dyktig! Your turn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar