MegaMarie Skrevet 26. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2007 Hadde vært kjekt en gang nå før det ble alt for kaldt til at jeg gidder å reise for å gå tur. Noen som har forslag til hvor og når? Hva med helgen 17-18 november? For meg passer det best på søndagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 26. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2007 er fint med mig, så længe det ikke regner, så vi er ved at sejle væk. Men det skal helst være et sted der enten er i gå afstand eller bus til fra centrum, som feks. Langeskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Vi er gjerne med i langeskogen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Er vel vi også, siden vi bor 5 minutter gange derfra og likevel er der daglig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidun Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Vi blir gjerne med på tur. Kjekt å treffe andre, både mennesker og hunder. Jeg har en Dachs-tispe, 7mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 Oyy, hadde helt glemt denne tråden jeg! Vet ikke helt hvor lange skogen er, noen som kan forklare? Eller har kart eller bare sier en buss jeg skal hive meg på i fra Sotra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LB_Shira Skrevet 3. November 2007 Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 Vi blir med Vi var med sist i langeskogen og der var det fint å gå tur Langeskogen ligger ved fjøsangerveien. Det ligger en safari og lidl butikk der. Er ikke sikker på hvilken busser som går dit. Jeg kjørte sist gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 3. November 2007 Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 60bussen over Fjøsanger stopper rett ved Lidl. Kan ta over Fyllingsdalen også, men da må du sitte på nesten hele runden og vente en stund på Spar'en midtveis. Kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 3. November 2007 Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 Ja vi kommer vist til at tage bus nr 100 fra bystationen, skal bare huske hvor det er jeg skal trykke på stop knappen Tog bus nr 6 sidst til ende stoppet på minde heh men tror på at vi kommer af rigtigt sted ellers må vi bare gå lidt tilbage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 4. November 2007 Rapporter Share Skrevet 4. November 2007 Tror ikke det går så mange 100busser ut av byen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 4. November 2007 Rapporter Share Skrevet 4. November 2007 må bare se på hvornår den går i weekenden ellers må jeg bare tage bus 6 igen. men er jo i god tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 4. November 2007 Rapporter Share Skrevet 4. November 2007 Hvor skal du ta bussen? Til Langeskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 4. November 2007 Rapporter Share Skrevet 4. November 2007 ja da Langeskogen it is. sidst tog jeg bus 6 og mødte André ved endestoppet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2007 Greit for meg vis det er Søndag 18 november. Klarer sikkert å ordne skyss ellers så blir det buss nr. 60 og stoppe med Lidle. Men da må noen stå der og guide meg til skogen Blir kjekt det. Hvilket klokke slett da? Og ossen er det der? liksom er det gjørmette og sånt(må tenke på klær). Med mindre det er storm eller jeg er syk eller noe sånt så er det 100% sikkert at jeg kommer. Ps: passer godt for meg i 1-2 tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LB_Shira Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Det passer helt fint for meg på søndag 18, i ett - to tiden. Vel der vi gikk sist, så gikk vi på en grusvei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Tidspunktet er fint med mig Men skal vi præcisere det lidt mere, og sige kl 14.00? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Helt greit for meg med klokken 14:00. Men vi bør jo kanskje sjekke om det passer med busser og sånt da også. Jeg kan sjekke på tide.no om noen sier meg hva buss nr. 60 heter, liksom eks fyllingsdalen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Bussruter 60 over Fjøsanger. Går fem over hver hele time søndager fra byn. Bruker 10-15 min til Krambua. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Tusen takk. Bønes over fjøsanger da ikke sant? Da kommer jeg litt etter klokken 14 da. Og den bussen går innom busstasjonen, så tar jeg den derifra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 6. November 2007 Rapporter Share Skrevet 6. November 2007 Jeg vil også være med! Men siden jeg bor på Stord må jeg liksom reise tilbake med Flaggruten søndag kveld, og da kan det bli litt liten tid i skauen hvis vi ikke møtes før 14.00.. Vi kan ikke si 12.00 da? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 6. November 2007 Rapporter Share Skrevet 6. November 2007 Hvis det passer bedre, og du også gere vil have e chance for at komme med så skulle vi måske sige kl 12.00, hvis det altså passer alle bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 6. November 2007 Rapporter Share Skrevet 6. November 2007 Hvis det passer bedre, og du også gere vil have e chance for at komme med så skulle vi måske sige kl 12.00, hvis det altså passer alle bedre Men bare hvis det passer alle! Hvis noen ikke kan kl. 12.00 så får dere ha det som planlagt kl. 14.00, så får jeg se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LB_Shira Skrevet 7. November 2007 Rapporter Share Skrevet 7. November 2007 Det passer for meg hele dagen. Vi kommer uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet 7. November 2007 Rapporter Share Skrevet 7. November 2007 Det passer nok for oss også, siden vi omtrent bor i denne skogen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 Helt greit for meg også! Tar med det nye kamera som mest sannsynlig kommer i morra Da blir det masse fine bilder fra turen som jeg kan ligge ut på sonen når jeg får tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar