Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjærlighetsbarnet Tequila

Marianne

Recommended Posts

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Her kommer det flere bilder! Si i fra hvis dere er lei at å se på hunden min da...

t.jpg

Her ser hun jo helt psyko ut...! :roll:

te.jpg

Gi meg den ballen da..!!!!

gimegballenda.jpg

Ikke bare utstillingshunder som kan stå pent og posere nei! :wink:

poserer.jpg

poserer2.jpg

Sånn ser hun stort sett ut på tur....!

LPER.jpg

Sjekk blikket hun gir Cesar som prøver å ta ballen hennes! :evil:

evileye.jpg

Denne trenger vel egentlig ingen kommentar..... 8)

skjnn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en rase som heter kjærlighetsbarn? Eller er det bare ett kallenavn du har gitt henne? Hvis det var ett rasenavn har i alle fall ikke jeg hørt om det før!  :?

Hehe, det er jo et kjærlighetsbarn skapt av to hunder på trass av sine ulike raser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt navn på en hund...,

bare pass på å ikke få for mye av det..... [-X

ps. jeg og Julie diskuterte syke hundenavn en dag...., tenk det at du for eksempel er ute å går i skogen å roper etter hunden din... "Ikke kom nå".. "ikke kom nå"....., kom da "ikke kom nå"... :)

ja jeg har merkelig humør..., veit det... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søte bilder :)

Husker en gang i ringen var det en hund som stakk av: så hørte jeg eieren rope : "Kaos!!! Kaos kom her!!"

Jeg sier bare, når du kaller hunden om det ber du om bråk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Min første.. er noe som hører med i en dagbok, og i dag er det Edes første diare som er tema -_- Stakkars gutt. Han har vært så snill og god gutt så lenge nå, han fortjener ikke det der. Så snill og god at han valgte gå på badet og ha diare der mens jeg sov. Like a sir.  For å alltid se på den lyse siden av ting, å slippe vaske sofa og tepper og sånt er gull. Dette kunne vært meget verre. 
    • Min første.. er noe som hører med i en dagbok, og i dag er det Edes første diare som er tema -_- Stakkars gutt. Han har vært så snill og god gutt så lenge nå, han fortjener ikke det der. Så snill og god at han valgte gå på badet og ha diare der mens jeg sov. Like a sir.  For å alltid se på den lyse siden av ting, å slippe vaske sofa og tepper og sånt er gull. Dette kunne vært meget verre. 
    • Jeg kan være med i klubben, med bruksrase hann på 8.5 mnd. ..men for tiden er min veldig snill og god gutt. Det vil antakelig endre seg snart. 
    • På mandag ble faktisk Shero hele 12 år gammel. Han mener at gamle hunder ikke trenger å høre mer enn de vil. Han har også, i tillegg til å bjeffe på alt, begynt å bjeffe på ingenting. Men fremdeles ung i sinnet og elsker å leke.
    • Spurte aldri etter tips jeg luftet frustrasjon 😅 han begynte just læringen når jeg skrev og det var bare starten av turen med en unghund😅 men ja han lærte fort på under en uke kanskje når jeg bare dreit litt i naboen og trente. Må legge til at han heller ikke har bodd her lenge da han er omplasseringshund så man må ikke bare tenke ting før man vet alt 😊 har trent flere hunder til og gå i bånd og det er imidlertid hva de lærer av og det var det som funket på han. Min gamle hund lærte ikke sånn men det er jo personlig 😊 setter pris på dere tar dere tid til og skrive så masse uansett da! Vist dere har tips til kattejaging tar jeg det i mot 😂 det er våres store prosjekt i livet 😂 prøver og rose han når han er rolig men med engang belønningen er borte er også hunden rett med katten 😅  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...