Gå til innhold
Hundesonen.no

Kommer ikke inn på hjemmesiden min

giggi

Recommended Posts

Kan jeg kuppe tråden litt? Håper det. Uansett, nå er det jeg som sliter med å komme inn på hjemmesiden min, jeg kommer heller ikke inn på hjemmesiden til de andre fra samme leverandør og jeg kommer meg ikke inn på frontpage eller kontrollpanelet mitt. Kommer dere inn på hjemmesiden min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg kuppe tråden litt? Håper det. Uansett, nå er det jeg som sliter med å komme inn på hjemmesiden min, jeg kommer heller ikke inn på hjemmesiden til de andre fra samme leverandør og jeg kommer meg ikke inn på frontpage eller kontrollpanelet mitt. Kommer dere inn på hjemmesiden min?

Jeg kommer til en side som det står ;Kommer sterkere tilbake om ikke så altfor lenge - forhåpentligvis

, så jeg kommer inn. Men ikke helt inn :) Men du holder vel på med den eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til en side som det står ;Kommer sterkere tilbake om ikke så altfor lenge - forhåpentligvis

, så jeg kommer inn. Men ikke helt inn :lol: Men du holder vel på med den eller noe?

Ja, det var det jeg gjorde før jeg plutselig ikke kom meg inn på siden i det hele tatt. Ble bare en hvit side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...