Gå til innhold
Hundesonen.no

Snart Juul :D

BareLinn

Recommended Posts

Haha, en julenisse faktisk.

Jeg er ikke noe hypp på julen i det hele tatt. Det å kjøpe julegaver er jo blitt en plikt, jeg føler meg jo pliktet til å kjøpe julegave til dem jeg får julegave av. Ikke fordi jeg ikke syns det er koselig å gi ting til andre, men jeg har ikke akkurat verdens feiteste lommebok.

Jeg gleder meg til å ha ferie da, og komme hjem til familien og Memphis (selv om jeg bare skal feire julen med mamma og hundene), det blir 2. gang på 4mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Det er så innmari vanskelig å finne ut hva man skal kjøpe til de forskjellige... Aner ikke hva jeg skal kjøpe til foreldre og besteforeldre.. Har ikke akkuratt så mye penger heller ... Buhu.. :S .. eller forresten.. Til far kjøper jeg bare noe hestegreier :blink: .. Da blir han nok fornøyd håper jeg ;) ;) .. I fjør kjøpte jeg grønne lys og slikt til farmor (Hun liker lys + fargen grønn ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så innmari vanskelig å finne ut hva man skal kjøpe til de forskjellige... Aner ikke hva jeg skal kjøpe til foreldre og besteforeldre.. Har ikke akkuratt så mye penger heller ... Buhu.. :S .. eller forresten.. Til far kjøper jeg bare noe hestegreier :blink: .. Da blir han nok fornøyd håper jeg ;) ;) .. I fjør kjøpte jeg grønne lys og slikt til farmor (Hun liker lys + fargen grønn ;) )

Til besteforeldre og sånt bruker jeg endel tid på å lage skikkelig fine, hjemmelagde kort etter scrapping-metodene. Det er billig, morsomt og veldig koselig, mye bedre enn å bruke massevis av penger på ting de har fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva lurte du på mitt barn?

Hva jeg skal kjøpe til pappa og brødrene mine på 18 og 20 år :)

Lillebroren min er jo enkel, han er 8 og elsker alt i lekestøybutikken som lager lyd liksom. Mamma er også enkel, gavene hennes er unnagjort. Men det er alltid like vanskelig med de eldste gutta, og jeg trenger tips. Pappa liker musikk, men han har jo alt av cd'er. Han elsker å spille gitar og piano, så kanskje et nytt notehefte... Men jeg vet ikke hva han har der heller, vet bare at han har veldig mye. Broren min på 18 er glad i sport, han elsker å trene, spesielt fotball, men that's it. Hva han på 20 bedriver er jeg ikke helt sikker på. Men han er opptatt av utseendet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg skal kjøpe til pappa og brødrene mine på 18 og 20 år :)

Lillebroren min er jo enkel, han er 8 og elsker alt i lekestøybutikken som lager lyd liksom. Mamma er også enkel, gavene hennes er unnagjort. Men det er alltid like vanskelig med de eldste gutta, og jeg trenger tips. Pappa liker musikk, men han har jo alt av cd'er. Han elsker å spille gitar og piano, så kanskje et nytt notehefte... Men jeg vet ikke hva han har der heller, vet bare at han har veldig mye. Broren min på 18 er glad i sport, han elsker å trene, spesielt fotball, men that's it. Hva han på 20 bedriver er jeg ikke helt sikker på. Men han er opptatt av utseendet :D

HOHOHO! Her var vi igjen :D Alle gutter/menn liker jo små elektroniske duppeditter.

Gave til far: Sjekk her!

Gave til bror på 18: Sjekk her!

Gave til bror på 20: Sjekk her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...