MegaMarie Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Så du har den derre 15-55 mm da eller hva? Har tenkt å kjøpe 55 - 200 mm eller noe sånt. men skal se ossen kameraet funger først uten annet objektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 27. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 ja, er 28 til 55.. jeg har lyst på makro og sånn for å ta på lang avstand.. vet ikke hva av de jeg kjøper først da.. menmen.. får se må få penger først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2007 Hihi, gleder meg til å høre mer om Milli. Dvergpincher er en av mange raser på min "ønske rase liste". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 2. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2007 Var på tur i Langeskogen i går og fikk tatt noen bilder av hundene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar