Arielle Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 noen som skal kjøre fra egersund i morgen? som har plass til meg og en flatt på ca 8mnd
giggi Skrevet 3. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2007 Bor desverre i stavanger så blir litt vanskelig Men var det ikke 12 vi ble enige om? Noen fra stavanger som skal være med? Er det forresten fryktelig langt fra Stavanger?
Arielle Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 hehe jah det tar 40-45 min og kjøre fra stavanger til bursand så det er jo et stykke. men de har meldt skyet vær med en del sol på formiddagen med farer for regn.
siljestokka Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 Edit: Mobilnummeret mitt : 95131797... Viss vi ikke skulle finne hverandre eller noe sånt Jeg reiser 11.43 og ankoomer Brusand 12.01 . Sjekk : www.nsb.no
giggi Skrevet 4. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2007 Jeg kommer ikke. Så netopp at jeg er nødt til å betale for Sasha også, så jeg har ikke råd. Syntes det var kjempe dumt! Men dere får kose dere !
siljestokka Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 Nei... Da gidder jeg ikke... Hender du slipper å betale for hunder altså.. Og så er du BARN enda .. Menmen.. Vet jo ikke sikkert om hun andre heller kommer.. Så da blir dene gangen også også avlyst... . Jaja
giggi Skrevet 4. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2007 Har sent deg sms! Vet du hva, det kan være jeg får låne 200kr av pappa Du har jo rett, jeg er barn enda jeg Hehe...lillle meg Sender deg en til sms jeg, om en liten stund Men hadde vært fint om du ga beskjed om du fikk dem, har litt lite peng skjønner du
Arielle Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 ok litt forvirret nå. blir det tur? alle uder 16 er barn. har du en hund ove 40cm til ryggen så må du betale barnebilett for den. er den under 40 TROR jeg det er 10 kr. men kan ikke dere senne en melling til meg om det blir tur eller ikke tlf: 93010541
giggi Skrevet 4. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2007 Ok, jeg kan klare det, men må vite om dere kommer? Jeg er der kl 12.01 i tilfellet. Hvis dette blir veldig rotete kan vi jo ta det kl 13.00 heller?
Arielle Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 det går fint jeg kommer det med toget litt før 12. men kan jeg møde deg ved togstasjonen?
giggi Skrevet 4. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2007 Nå har toget mitt gått, eller det går om 5min... så jeg når ikke å være der før 13.00 Sorry, for alt rotet jeg laget! Var slettes ikke meningen!
Arielle Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 ok men da tar vi det klokken 1? ti er toget ditt der? det toget jeg tar er på brusand ti på 1
giggi Skrevet 4. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2007 Toget mitt er der 13.01 Hvor lenge har du planer om å være der? Har prøvd å ringe Silje(labbetussegutten) men får ikke svar, dumt for henne at hun ikke vet noe om det
Arielle Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 jeg tror bare jeg ser hvor lenge jeg blir det går jo tog hjem hver time så jah du får bare fortsette og ringe. jeg har sendt melling men ikke fått noen svar. hvos lenge blir du?
giggi Skrevet 4. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2007 Har fått tak i noen på Siljes mobil Hun har reist til Ogna strand, og er hjemme om ca 1 time. Hun jeg snakte med sa at jeg kunne komme til Ålgård, men det blir jo litt vanskelig. Vi får bare møtes der 1, så sier jeg det til hun jeg snakka med i Siljes tlf. Så får hun velge om hun kommer eller ikke Jeg vet ikke jeg, skal være respitt i klubben kl 4...5tiå, men er ikke så viktig det. Hehe, hvuilke hunder har du? Slik at jeg kan vite hvem du er Får du forresten smsene mine?
Arielle Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 hei ok men da møter jeg deg der klokken 1. jeg har en Flatt coated retriever. nei har ikke fått noen sms nommaret mitt er : 93010541. er det noe mer så må du sende sms for jeg har ikke tilgang på nett til klokken 4 i dag.
siljestokka Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 Oi... Sorry :S .. Trodde det ble avlyst jeg ... Jeg reiste til stranda med morfaren min jeg :S ... Så tok ikke med mobilen heller... Veldig lei for det..... vi var på Orrestranda. Siden det er ganske nerme oss ... Hadde jeg vist dette, sp hadde jeg selvfølgelig komt .. Åhhr .. Er skikkelig sur på meg selv nå :wallbash: Edit: det var sikkert mora mi du snakka me ... Hun sa det ikke til meg heller ..
giggi Skrevet 4. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2007 Nå er jeg netopp komt inn døra! Så nå ligger Lille Vims rett ut her Veldig koselig å møte deg Arielle Synd at du ikke ble med Labbetussegutten Og det var min feil, jeg tulla så mye! Er virkelig lei for det! Men vi får ta det en aannen gang Håper flere blir med da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar