giggi Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Nå vil jeg ha treff altså, eller bare tur Så kan vi kanskje trene litt, ha med kaffe og kjeks og bare kose oss Så kan hundene løpe rundt å leke så kan vi ha det så fint så (er ikke så god å reklamere da men jeg gjør mitt beste ) Det blir jo aldri noe treff jo.....! Hva tid passer det for dere? 4november kl 12 ?
Aina&Kaizer Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Jeg vil, jeg vil! Kan godt være med i helgen og hvis noen vil finne på noe.
giggi Skrevet 12. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Denne helgen? Jepp jeg blir med Tenkte bare det var litt kort varsel og at de fleste hadde planer Men jeg vil gjerne Edit; skrivefeil, går litt fort i svingene her
Aina&Kaizer Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Denne helgen? Jepp jeg blir med Tenkte bare det var litt kort varsel og at de fleste hadde planer Men jeg vil gjerne Edit; skrivefeil, går litt fort i svingene her Bra. Men hvor skal vi treffes, på Hellestø eller? Hvor er det forresten?
siljestokka Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Jeg vil på stranda eller i fjellet :angel: ... Jeg kan sikkert være med..
Aina&Kaizer Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Jeg vil på stranda eller i fjellet :angel: ... Jeg kan sikkert være med.. Noe forslag til hvor, sånn spesifikt?
giggi Skrevet 12. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Hellestø er den enesste plassen jeg kom på og som jeg kan navnet på, så det var kun et forslag fra min side Fjellet hørtes bra ut ja Menne..hvor?
siljestokka Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Hmm.. Vet ikke om noen spesielle steder =S.... Dalsnuten er det eneste navnet jeg kan.. Tror det er i Sandnes en plass. Edit: Fant et kart her http://www.sandnes.kommune.no/index.asp?st...&subExpand=
siljestokka Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Vennina til mor kom akkuratt innom.. Hun sa at det er NM i gjeting på ålgård i dag og i morgen ... :/ . Så viss dere vill på tur, så må dere si ifra.. Ellers så stikker jeg bort dit i morgen..
Aina&Kaizer Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Hellestø er den enesste plassen jeg kom på og som jeg kan navnet på, så det var kun et forslag fra min side Hva slags sted er Hellestø da?
giggi Skrevet 12. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Hva slags sted er Hellestø da? Eh...jeg vet ikke Kom faktisk på en ting, jeg tror den veien er stengt...så det blir vel kanskje uaktuelt..
Aina&Kaizer Skrevet 13. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2007 Eh...jeg vet ikke Kom faktisk på en ting, jeg tror den veien er stengt...så det blir vel kanskje uaktuelt.. Nåh. Jaja, nå får jeg sannsynligvis ikke tid likevel. :glare:
giggi Skrevet 13. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2007 Men vil dere være med den dagen jeg sa først?
Barooo Skrevet 13. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2007 Hvis det blir den 4.november er jeg med... Det er jo mange flotte strender å gå på, men det hadde vært utrolig kjekt med fjelltur! Trenger noen tips der uansett..
Aina&Kaizer Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2007 Jeg kan nok den 4. november ja.
Maritaa Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2007 Jeg blir kaanskje med. Har halvveis meldt Aron på nybeg. kurs i AG 2-4 november. Får se om jeg får tid.
giggi Skrevet 15. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2007 Typisk så har hunden her blitt syk. Men er hun frisk kommer vi
Anne Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2007 Hva slags sted er Hellestø da? Det er en strand. Båndtvangen er over 1 nov der, viss jeg ikke husker feil. Ettersom jeg har forstått så blir den kalla hundestranda på folkemunne... Mange som arrangerr treff der, bruker å være flere hunder det ellers og.
Aina&Kaizer Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2007 Det er en strand. Båndtvangen er over 1 nov der, viss jeg ikke husker feil. Ettersom jeg har forstått så blir den kalla hundestranda på folkemunne... Mange som arrangerr treff der, bruker å være flere hunder det ellers og. Å, stilig. Men hvor er den?
Anne Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Ved Tjelta. Her ser du Hellestø på kartet, og Tjelta, så får du zoome ut å se om du finner ut av det
siljestokka Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Det er en strand. Båndtvangen er over 1 nov der, viss jeg ikke husker feil. Ettersom jeg har forstått så blir den kalla hundestranda på folkemunne... Mange som arrangerr treff der, bruker å være flere hunder det ellers og. ÅÅåh.. Det hørtes gøy ut .. Viss jeg finner ut hvordan jeg skaal komme meg bort, og om dere kommer, og det ikke kommer noe i veien... Så kommer jeg og ..
giggi Skrevet 17. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 Jeg kan nok ikke komme den 4 Men noen som vet om et fjell eller skog som er kjekke og gå tur på?
siljestokka Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2007 Kan folk helga etterpå da :S ?? Det blir jo avlyst hver gang
Aina&Kaizer Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2007 Jeg kan sikkert helga etterpå også.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar