giggi Skrevet 28. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2007 Gratulerer igjen Kjempe søt! Kos deg med valpetiden, som sagt, den går så altfor fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2007 Savner babytiden jeg, hehe. Så bare nyt den og kos dere! Nydelig valp- kose dere masse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silky92 Skrevet 30. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2007 Så søt din var.. Ante ikke at det fantes en Mexikansk "pels" hund Den var ny ^^ MYYYYE finere enn de nakne hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
web-linn Skrevet 31. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2007 takker takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 31. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2007 pene lille pels meksikaner valpisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalypso Skrevet 11. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2008 Helluuuu.... Her er da min Mexikanske nakenhund. Kommer fra Kennel Indianfall. så jeg lurte på om det var noen andre her som har en Mexikansk nakenhund??? Lære og dele ærfaringer er fint =) Jeg har også fått en hund fra indianfall! Min lille kalypso! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar