Baby Skrevet 22. September 2007 Rapporter Share Skrevet 22. September 2007 Jeg har kjøpt nytt akvarie på 120 liter i dag. Noen tips til sammensettning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 23. September 2007 Rapporter Share Skrevet 23. September 2007 Gratulerer! :icon_fun: For å gi deg tips til sammensetning må jeg nesten vite hvilke type fisker du liker Vil du ha fisk fra en spesiell verdensdel? Selskapskar eller biotop? Fargerike fisker? Har du finkornet sand i karet? Hvilke type innredning liker du? Masse planter? Lite planter? Masse steiner? Lite steiner? Sand? Grus? Vil du prøve på "oppdrett" - altså vil du ha fisker som er lett å få yngel på? Vil du ha levendefødere, eller eggleggende fisk? Kom med stikkord til hva du ønsker, så blir det lettere å gi tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 25. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Nå blir jeg altså rett og slett nødt til til å gå utifra humlemaller og tigerbarber. De kan ikke gå i det andre karet mitt lenger så... Noe som kan gå sammen med de. Jeg er veldig glad i maller og reker da... Men må jo ha noe i midt - toppskiktet og. Jeg har masse planter, noe steiner og kvist. grusen er av typen bittesmå runde steiner, uten skarpe kanter. Engelsk elvesten tror jeg? Jeg kommer til å ha sandsnegler der så praktbotia o.l er ikke aktuelt desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar