Gå til innhold
Hundesonen.no

Å bestille HD/AA skjema

MartineH

Recommended Posts

Jeg har bestilt time for røntgen, og tenkte betale NKK nå, så det går fort og greit. Men jeg får ikke huket av i boksene for HD og AA. Er det min PC?? Har testet i både FF og Explorer. NKK sine telefoner stenger 1200 denne uken, så...

Festlig!

Jaha, det går fint med ikke-importerte hunder. Rasister med andre ord ;)

*dobbelpost, endret av mod. Charleen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh... Da får jeg bestille på onsdag da, da hun ifølge stamtavlen blir ett år. Tanken slo meg ikke, da hun ble et år på fredag ;) Tusen takk, da skal det gå fint allikevel. :icon_fun:

Hvis det ikke står riktig dato på stamtavla, bør du jo si ifra til NKK slik at de kan gjøre det om. Din hund er dansk, sant? Står det riktig dato på den danske? For i så fall har de jo bare skrevet av feil, og det kan lett ordnes. Er jo viktig å ha det riktig, både i forhold til røntgenfotografering som nå, utstilling (hvilken klasse kan du stille i?) og sikkert andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke står riktig dato på stamtavla, bør du jo si ifra til NKK slik at de kan gjøre det om. Din hund er dansk, sant? Står det riktig dato på den danske? For i så fall har de jo bare skrevet av feil, og det kan lett ordnes. Er jo viktig å ha det riktig, både i forhold til røntgenfotografering som nå, utstilling (hvilken klasse kan du stille i?) og sikkert andre ting.

Det er feil fra den danske kennelklubben, og oppdretteren som så ikke vitsen med å endre pga 5 dagers feil. Det vil ikke berøre så mye, men irriterende som nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...