Gå til innhold
Hundesonen.no

Tassen

HildeM

Recommended Posts

• 2 months later...

Nå tror jeg jammen jeg skal oppdatere denne tråden litt. Lenge siden sist, ser jeg...!

love.jpg

Jeg og Tassen er bestevenner altså :blink: Dette bildet har havnet på veggen, faktisk..

Tassen lever sine glade dager som familiens midtpunkt. Det blir dessverre lite leking/sosialisering med andre hunder for tiden, siden stakkars Sara fikk prolaps i ryggen rett etter jul og måtte avlives.

Vi gleder oss til å møte søskenbarnet mitt sin nye Springer-valp, Mocca. Håper mamma tør å kjøre over fjellet i nærmeste fremtid! Det er glatt på veiene...

Tassen er ikke like "forsiktig" som han var før. Håper det forsvinner mer etterhvert. Vet ikke helt hvordan vi skal trene det bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 7 months later...

Noen bildet av bartetrollet:

tassen.jpg

tassen2.jpg

Tur%20081.jpg

Tur%20094.jpg

Tassen har fått en ny venn - den søte BC-en Tikka.

Tur%20106.jpg

Tur%20111.jpg

Tur%20114.jpg

Tur%20117.jpg

Det eneste problemet for Tassen er at ikke har noen jevngamle, passende lekekamerater. De to hundene han pleier å være sammen med er begge unge og innpåslitne, noe Tassen ikke liker. Noen med en rolig, men leken tispe som kunne tenke seg å flytte til Geiranger? :ahappy:

Edit: Hadde vært veldig fint om en moderator kunne fjernet "<3" fra emnebeskrivelsen. Følte det var veldig "fjortiz" og merker det er lenge siden jeg opprettet denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt en ISWT èn gang. Jeg satt og tok imot betaling på hundeutstilling i fjord. En dame satte ifra seg sin ISWT valp på samme bordet. Det gikk ikke lang tid før jeg hadde fjeset fullt i ISWT.

Så det jeg husker av rasen: Masse hunder i det ene øyeblikket og vilt kaos av pels og kyss i det andre. Som om å bli tatt av en tornado. Mykingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...