Gå til innhold
Hundesonen.no

You are not authorized to view this page

Guest Jonna

Recommended Posts

Skrevet

Har en hjemmeside jeg ikke kommer meg inn på lengre. Dette er en venn av meg i Sverige sin side og hun sier at ingen ting er endret i forhold til noe ting egentlig. Noen som vet hva som må gjøres? Alle andre, unntagen jeg, kommer inn på den :)

Dette er feilmeldingen som kommer opp:

You are not authorized to view this page

The Web server you are attempting to reach has a list of IP addresses that are not allowed to access the Web site, and the IP address of your browsing computer is on this list.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Contact the Web site administrator if you believe you should be able to view this directory or page.

HTTP Error 403.6 - Forbidden: IP address of the client has been rejected.

Internet Information Services (IIS)

Skrevet
Hun liker deg ikke og har banna deg og tør ikke å si det :)

Knis, bare tuller..

MEN! Det ser ut som om at IP din er sperret for å kunne gå inn der.

Har pratet med hun som har siden, og hun har ikke gjort noe ting. Hun skal prate med web hotelle og se om dem har fingret med noe..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...