Gå til innhold
Hundesonen.no

Silje har blitt mamma!

Caroline

Recommended Posts

Er hun bare NYDELIG eller? Jeg har klart å bli kjempeforkjølet, så jeg tror jeg skal ligge unna sykehuset (litt kjedelig å smitte snuppa), men jeg gleder meg SÅ masse til å hilse på.. Hun er såå vakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer så mye til både Silje og Trond - og denne jenta var jo prikklik deg Silje :) Og for et vakkert navn på en vakker baby - hun er jo bare helt til å spise opp jo!

Kos dere - nå har dere trådd inn i en heeeelt annen verden og nok søvn kommer til å bli et fremmedord hihi! Amigo slenger avgårde et skikkelig slafsekyss til den lille prinsessa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse tusen takk for alle gratulasjoner både her på sms og på mail! Jeg får ikke tid til å svare personlig på alle, har nok å

holde fingrene i kjenner jeg med den nye verdensborgeren, derfor sender jeg en felles takk her! :P

Nå har vi kommet hjem og koser oss veldig! Hundene har tatt det hele med stor ro, det er veldig spennende å snuse på Sunniva selv om hun lager litt rare lyder innimellom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Ja bilder av lillegullet er jeg ikke gnien på :blink:

Det ligger en god del bilder av henne på hjemmesiden vår Scarlet-Red, trykk på Sunniva knappen til venstre.

Her er også et par andre :)

Badejente

badejenta.jpg

og her driver hun på og skal prate og tulle, liiiiiiten frosk :)

frosken.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...