Gå til innhold
Hundesonen.no

Jentene mine....


Evy93

Recommended Posts

Dette er altså jentene mine på 16 uker.... :) De er bare så nydelige.... har ikke bilde på PC`n enda men skal få lagt inn så snart som mulig.... Kan fortelle litt om dem da....

Kiara:

Kiara er en litt sjenert lita jente, men når hun først sitter på fanget er hun den mest kosete lille kaninjenta jeg har møtt på... :( Hun er veldig glad i Groblad, Løvetannblader og frisk gress, begge to får løpe rundt i kaningården(2x2m) minst en time om dagen ofte opp til tre timer.... under oppsyn selfølgelig :( Hun er en svart løvehodekanin og er litt større en venninna si Alana selv om hun er en dag yngre. Hun har nå grå babypels som e lite skjørt og løvemanke.... alle smelter helt for henne med en gang de ser henne...Er så utroig glad i henne, hun er egentlig ikke min. Hun tilhører broren min... men det blir jo til at jeg koser mest med henne så det er vel litt min også;)

Alana:

Alana er jenta mi, er litt usikker på om hun er en jente (har et innlegg om det på Sykdom og Helse) Men ja.. hun er en madagaskarfarget løvehode kanin med mørk maske..(vet ikke hva det heter men Siameser kanskje..?!) Hun er nysgjerrig og skal alltid være førstemann til å bli løfta ut av buret :P hun elsker å hoppe fritt på gresset, men har begynt å grave en tunnell i muren så da er det slutt på det.. nå er det med sele og bånd eller i Kaningården. Hun er veldig glad i havre, frukt, grønnsaker og frisk løvetannblad...

De er bare så nydelige...:( bilde kommer senere ;P

Der fikk jeg et bilde... Jenta mi sammen med to av kullsøstrene hennes...Alana er hun lengst til venstre..(litt mørkere på ørene og nesen)

Web.siden deres er www.kaninene-alana-kiara.piczo.com

post-2595-1188323014_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...