Gå til innhold
Hundesonen.no

hva er en chihuahua verd?

alvinschis

Recommended Posts

får en chihuahua importert fra england til helga..ho er ca 4 mnd nå og det har vært mye om å men med å få ho det havna bla.i retten i england..til vår favør..men det har vært så mye å med helsa mi å gjøre og alt vi har vært igjennom ønsker jeg å sette ho ut på forværtavtale..det blir for tungt å beholde ho å tenke tilbake på hvor mye slit og gråt det har vært..men hva er "egentlig"riktig pris å ta for "ho"Rossi..hvis jeg skal ha 2 kull på ho selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha en fôrvert avtale på henne, det vil si du skal ha to kull på henne, og hun skal stå i ditt navn til kullene er født så er det vanlig at fôrvertene får hunden gratis. Ihvertfall i min rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha en fôrvert avtale på henne, det vil si du skal ha to kull på henne, og hun skal stå i ditt navn til kullene er født så er det vanlig at fôrvertene får hunden gratis. Ihvertfall i min rase.

riktig det. slik er de i min rase også, tror det er normalt praksis hos de fleste oppdrettere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min rase også - skal man sette bort en tispe, eie den selv og ha retten til to valpekull så er det absolutt tilstrekkelig at fòrverten betaler alle løpende utgifter på hunden gjennom de årene den faktisk er i en annens eie.

Men husk en skriftlig og omfattende avtale!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis hunden er over tre mnd og ikke rabiesvaksinert så er det vel ikke bare å få den med inn til Norge, heller ikke fra UK? Eller husker jeg feil nå?

England er rabiesfritt, hunden trenger ikke engang å være vaksinert med vanlig vaksine. Kun ormekur, chip og pass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...