Gå til innhold
Hundesonen.no

Turvenner

camagnu

Recommended Posts

Skrevet

Hei i går var jeg å hentet min chihuahua i Sandefjord.

Han er til å spise opp :D så utrolig søt, synes nå jeg/_vi

Han ønsker seg nå turkamerater,vi bor i Trondheim . Hyggelig hvis du tar kontakt :D

Skrevet

Vi vil gjerne ha turvenner etterhvert, men har ikke flyttet inn helt enda.

Har to papillonjenter. :)

Hvor bor dere?

Skrevet

Heisann

Så trivelig. Vi bor i Sjetnemarka,(ikke så langt fra City syd, hvis dere vet hvor det er? :rolleyes: )

Men vi kjører bil :) så ikke noe problem å treffes ett sted. Hvor bor dere?

Når passer det for dere å treffes

Skrevet

Vi blir gjerne med på tur, alltid koslige med nye turvenner. Også så bra at det blir flere på denne siden av byen, hehe :)

Skrevet

Jeg bor ved Leangen. Flytter vel etter jeg har solgt valpene, og da har jeg jo en liten valp selv som må sosialiseres, så da blir det nok litt miljøtreninger ja. :)

Skrevet
Jeg bor ved Leangen. Flytter vel etter jeg har solgt valpene, og da har jeg jo en liten valp selv som må sosialiseres, så da blir det nok litt miljøtreninger ja. :)

Jøss, det er jo rett borti "nabolaget" her det, jo! Hvorfor flytter du, skal du studere?

Skrevet
Jøss, det er jo rett borti "nabolaget" her det, jo! Hvorfor flytter du, skal du studere?

Er det? Haha, skøy :)

Driver å leter etter jobb :(

Skrevet
Heng deg med på hundetreffene hver tirsdag da :)

Hei

Hvor er det hundetreff hver tirsdag?, for det vil vi gjerne være med på

Skrevet

Vi får en liten chi gutt 10. september :icon_fun: ! Noen som vil leke eller gå turer sammen? Vi bor rett bak st. Olavs hospital. Send gjerne en mld på 48 25 87 50 :)

Eline & Vista

Skrevet
Vi får en liten chi gutt 10. september :icon_fun: ! Noen som vil leke eller gå turer sammen? Vi bor rett bak st. Olavs hospital. Send gjerne en mld på 48 25 87 50 :)

Eline & Vista

Åååå så koselig, da må vi treffes, cå kan min chi bli kjent med din. Hvor skal du kjøpe den fra*?

Skrevet

Henter han på Kattem. De driver ikke med oppdrett, har bare moren og faren som selskapshunder :) Han er aldeles nydelig altså! Litt usikker på om han blir kort eller langhåret enda. Noen som vet hvor tidlig man kan se det? Moren er kort og faren lang... Vi må treffes og leke en dag når vi har hentet han da :(

Skrevet
Henter han på Kattem. De driver ikke med oppdrett, har bare moren og faren som selskapshunder :) Han er aldeles nydelig altså! Litt usikker på om han blir kort eller langhåret enda. Noen som vet hvor tidlig man kan se det? Moren er kort og faren lang... Vi må treffes og leke en dag når vi har hentet han da :(

ok, er eieren utlands(damen) og mannen er norsk. ?

Dem hadde to valper tilsalgs?

Har sendt deg en pm

Skrevet

Ja, det stemmer. Hun er fra Tyrkia tror jeg. Kjenner du de? Veldig hyggelige folk, vært en del på besøk den siste uken :whistle: Den siste valpen er fortsatt til salgs tror jeg. De hadde hatt en del interesserte, men mye barnefamilier sånn jeg forstod det.

Skrevet

Så er det noen som ønsker å treffes nå i helgen, er åpen for lørdag og søndag etter kl 1600.

Er det noe andre som kan? forslag til stted?

Skrevet
Da må det bli uten hund :) litt over en uke igjen!

Ja dagene føles så lange når man venter på den etterlengtete valpen.

Skrevet

Huff ja... Jeg blir helt tullete v å vente! :) Men i morgen er det bare en uke igjen! Da må vi prøve å få til en leke-date for Carlo og Vista synes jeg. Viktig med kompiser :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...