Gå til innhold
Hundesonen.no

Innbilt svangerskap


Baby

Recommended Posts

Noen her som har erfaring med det?

Tispa mi har det nå, har forstått at litt mindre mat og mer aktivitet skal hjelpe så det får hun nå. Hun har ikke noen store plager med det sånn egentlig, hun har ikke funnet seg valper iallefall.. Tispa til mamma gjorde det en gang.

Men iallefall, hun har store jur med melk i også har hun blitt matvrak.

Men, om det går over av seg selv, er det noen som vet hvor lang tid sånn ca det tar?

Skal til dyrlegen på tirsdag og skal spørre han hva han mener når jeg er der. (skal dit for andre ting da..)

Men hadde vært kjekt å vite hvor lang tid det som regel pleier å ta. Selv om det sikkert varierer. :rolleyes:

DEt gikk over av seg selv på mammas tispe og, men der husker jeg ikke noe for det er så mange år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos Kira så varte det i 60 dager. Hun adopterte heller ingen valper, men fikk melk og noen vanvittige store patter. Hun ble også større rundt magen, men når det innbilte svangerskapet var over gikk ble magestørrelsen hennes normal igjen. Så hun har nok også hatt liksomvalper inne i magen :console: Jeg gav henne ikke mindre mat, men mer mosjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstehunden min har hatt innbilt svangerskap mange ganger og det er skikkelig trøttende. For hun har blitt både sur og gretten og et enda større matvrak enn vanlig. Og så gikk det jo aldri over jo :console:

Jeg prøvde alt fra mindre mat, mye mer mosjon og fjerning av alt som kunne minne om bebiser (sokker, leker, baller osv). Men neida. Så vår løsning ble til slutt Galastop - dråper kjøpt hos veterinær som stopper hormonene fra å løpe løpsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...