Guest Jonna Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Hi hi til min store overraskelse ligger det bilde av Blaze på første siden NKK sin nettside. Jeg har sendt inn bilde selv, men forventet liksom ikke at det skulle dukke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 haha, så stilig bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Skikkelig kult bilde! Ser ut som hun flyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Johoo ! båndtvangen er over . Hva betyr det egentlig ? . Hvor kan man egentlig la dem løpe fritt? I skoger og mark der det ikke ferdes sauer og andre husdyr..? Bare luere liksom . Har fått kjeft før av folk sokm påstår at båndtvangen er hele året.. (Fatter ikke at folk gidder å bry seg. Han gjør jo ikke noe galt og jeg har kontroll) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Enkelte plasser er det faktisk båndtvang hele året.. Innbiller meg at det er båndtvang i byene også, har hørt no sånnt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Digger det bildet! Fineste peneste Blaze'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Skikkelig kult bilde! Ser ut som hun flyr Det er nesten Hun har som vane å "overfalle" meg på tur og da gjør hun ett kjemp hopp som hun akselererer videre på til ett byks til og lander i bryste/magen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Utrolig stilig bilde! Og ikke minst, gratulerer med status som "kjendis"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Herlig bilde. Sier ganske mye om hvor digg det er at det ikke er båndtvang lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Kjempemoro ! Det bildet er jo bare megakult . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 KJempe fint bilde, hun ser så utrolig lykkelig ut den hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Johoo ! båndtvangen er over . Hva betyr det egentlig ? . Hvor kan man egentlig la dem løpe fritt? I skoger og mark der det ikke ferdes sauer og andre husdyr..? Bare luere liksom . Har fått kjeft før av folk sokm påstår at båndtvangen er hele året.. (Fatter ikke at folk gidder å bry seg. Han gjør jo ikke noe galt og jeg har kontroll) Om jeg ikke tar feil så bor du i stavanger? Det er en av kommunene med båndtvang hele året, så folkene du har fått kjeft av har sin fulle rett til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandra86 Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Det er vel ikke båndtvang i hele stavanger hele året, veden på tasta er en av plassene det ikke er båndtvang fra 20 aug til 1 april. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Det er vel ikke båndtvang i hele stavanger hele året, veden på tasta er en av plassene det ikke er båndtvang fra 20 aug til 1 april. tror dette er bare sedvane? For jeg mener på at det skal være hele kommunen. Edit: Det eneste jeg finner på Stavanger kommune sine sider er DETTE så jeg er jammen ikke sikker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Noen som skal på Orre-utstillingen da? På fremsiden av katalogen til NKK er det ett bilde som jeg har sendt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Noen som skal på Orre-utstillingen da? På fremsiden av katalogen til NKK er det ett bilde som jeg har sendt inn Du får vise oss bilde eller skanne inn katalogen. Er litt nyfiken av meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Heia Katalogen kan jeg skanne når jeg får den tilsendt, skal ikke dit selv da det ligger ca 90 mil unna meg. Men bildet kan jeg legge her. Vet ikke hvor mye de beskjærer bildet, men her kommer ett utsnitt av det Redigert skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneC Skrevet 26. August 2007 Rapporter Share Skrevet 26. August 2007 Tøft bilde av Blaze! Liker hunder som kommer opp med morsomme ideer innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 23. September 2007 Rapporter Share Skrevet 23. September 2007 Drar dette opp jeg x) Men jeg så det, var stiligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar