Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde av Blaze på NKK's hjemmeside


Guest Jonna

Recommended Posts

Hi hi til min store overraskelse ligger det bilde av Blaze på første siden NKK sin nettside.

Jeg har sendt inn bilde selv, men forventet liksom ikke at det skulle dukke opp :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johoo ! båndtvangen er over ;) . Hva betyr det egentlig ? ;) . Hvor kan man egentlig la dem løpe fritt? I skoger og mark der det ikke ferdes sauer og andre husdyr..? Bare luere liksom :P . Har fått kjeft før av folk sokm påstår at båndtvangen er hele året.. (Fatter ikke at folk gidder å bry seg. Han gjør jo ikke noe galt og jeg har kontroll)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kult bilde! Ser ut som hun flyr ;)

Det er nesten ;) Hun har som vane å "overfalle" meg på tur og da gjør hun ett kjemp hopp som hun akselererer videre på til ett byks til og lander i bryste/magen min :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johoo ! båndtvangen er over ;) . Hva betyr det egentlig ? ;) . Hvor kan man egentlig la dem løpe fritt? I skoger og mark der det ikke ferdes sauer og andre husdyr..? Bare luere liksom :P . Har fått kjeft før av folk sokm påstår at båndtvangen er hele året.. (Fatter ikke at folk gidder å bry seg. Han gjør jo ikke noe galt og jeg har kontroll)

Om jeg ikke tar feil så bor du i stavanger?

Det er en av kommunene med båndtvang hele året, så folkene du har fått kjeft av har sin fulle rett til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke båndtvang i hele stavanger hele året, veden på tasta er en av plassene

det ikke er båndtvang fra 20 aug til 1 april.

tror dette er bare sedvane? For jeg mener på at det skal være hele kommunen.

Edit: Det eneste jeg finner på Stavanger kommune sine sider er DETTE

så jeg er jammen ikke sikker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal på Orre-utstillingen da? På fremsiden av katalogen til NKK er det ett bilde som jeg har sendt inn :rolleyes:

Du får vise oss bilde eller skanne inn katalogen. Er litt nyfiken av meg jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Heia

Katalogen kan jeg skanne når jeg får den tilsendt, skal ikke dit selv da det ligger ca 90 mil unna meg. Men bildet kan jeg legge her. Vet ikke hvor mye de beskjærer bildet, men her kommer ett utsnitt av det ;)

Redigert skrivefeil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Veldig nydelig.
    • I natt var jeg kjempeheldig, for jeg fikk en venninne på besøk, og hun bare: kan hun ikke overnatte hos oss? Jeg bare JAAAAAAA:) Så jeg har sovet MASSE- og det trengte jeg.  Deilig at tassen din også sover gjennom natta nå. (nesten)
    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...