Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger et sted å sove i trondheim


Benedicte

Recommended Posts

Da har jeg kommet inn på skolen i Trondheim, men har et stort problem. Jeg vet ikke hvor jeg skal bo inntil jeg har funnet en liten leilighet (og hvis noen vet om noen som har en ledig leilighet, så rop ut! :lol: )

Jeg har to hunder, men trenger et sted å sove fom søndag - til jeg har funnet et annet sted. Derfor tar jeg ikke med begge hundene foreløpig, bare den ene (har ikke bestemt meg for hvem enda) - blir det krise tar jeg ikke med noen av dem før jeg har funnet egen leilighet.

Så dersom noen har plass til meg, og evt en hund (aussie eller labrador som kan sove i bur mens jeg er borte) fra og med søndag, så blir jeg kjempeglad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer alene :lol: Jeg tror det skal ordne seg med hundene også, så lenge jeg får noen fra Bergen til å kjøre Cita frem og tilbake til Oslo under canisutdannelsen om to uker (noe jeg tror skal gå).

Så får jeg håpe at jeg finner en liten leilighet/hybel FORT, slik at jeg slipper å være så lenge borte fra dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke med hund, men det kan jo hende jeg kan bo der til jeg har funnet et annet sted å bo, jeg kan jo høre med de...

Hadde du sagt det litt tidligere hadde du fint fått plass her :wub:

Har egen stue med to rom nå som søstersen har dratt... men dessverre så er det ei annen som skal ligge her til hun har funnet seg hybel...

Åhh, det var dumt, var synd at jeg ikke fikk vite skoleplassen før nå :glare:

*Dobbelpost, mod Nina*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke med hund, men det kan jo hende jeg kan bo der til jeg har funnet et annet sted å bo, jeg kan jo høre med de...

Det høres litt merkerlig ut, for da jeg var på åpen dag der i fjor så hørte jeg med dem om deg gikk an å bo der med hund førsteåret, og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte søke om det og at det stort sett gikk i orden... Det kan i alle fall være verdt å ta en telefon og høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...