Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjettingstrup på utstilling?

simira

Recommended Posts

Neivel? Så jeg bruker strup, gjerne i kjetting på utstilling fordi jeg er "forfengelig".. Men kan ikke svare i denne tråden? Og jeg håper virkelig ikke at det er noen diskusjoner på forumet her som er rettet mot meg..

Kjekt å vite ;)

Hehe.. Bra Tone ;)

(Bruker strup jeg også, ser da ikke på det som noen form for mishandling dersom den brukes riktig. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel? Så jeg bruker strup, gjerne i kjetting på utstilling fordi jeg er "forfengelig".. Men kan ikke svare i denne tråden? Og jeg håper virkelig ikke at det er noen diskusjoner på forumet her som er rettet mot meg..

Kjekt å vite ;)

Det jeg var ute etter var svar fra folk som i utgangspunktet er veldig imot bruk av strup, men bruker det på utstilling. Jeg vet at det er mange som mener de har gode grunner til å bruke strup generelt sett, men det er en helt annen diskusjon som jeg ikke var ute etter her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også kjettingstrup.... Enkel grunn... jeg syns det ser penere ut! Skal jeg ha et vanlig halsbånd i vanlig tykkelse vil pelsen bli helt trykt sammen i kragen og hunden vil ikke se så pen ut som den faktisk er.

Selvsagt kan hunden allerede gå pent i bånd så båndet henger som regel løst rundt halsen.

OM hunden skulle bli skremt og drar i ene retningen så er jeg glad for at båndet strupes så hunden ikke stikker avgårde i full panikk, blandt andre hunder og biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...