Gå til innhold
Hundesonen.no

hjelp ang rytterutstyr

Teddy2007

Recommended Posts

Er det oilskin frakk du mener eller?

De finnes iallefall i tre forskjellige lengder (om jeg ikke husker feil), så du kan kjøpe det som passer for deg.. De er jo ikke så himla dyre heller, skal man unngå å bli søkkvåt på hesteryggen må man regne med å putte inn såpass tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg har funnet på nette er denne typen her : http://www.hooks.se/Butik/assets/product_i...llan/130021.jpg da vi bor kan du si midt oppå fjellet er det ikke bare bare å tusle inn på hvilken som helst butikk for å kjøpe det en trenger.. hehe.. orker ikke hoppe på toge til en eller annen by i 3-4 timer viss jeg kan klare å finne det jeg trenger på internett til en fornuftig pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 months later...
ikke så enkelt når jeg bor midt oppå fjellet å det er sånn 4-5 timer til nermeste hestebutikk...

Kjører posten opp til deg da? For da kan du bestille på nettbutikk (www.hooks.no anbefales). Ellers skjønner jeg ikke hvordan du kan få tak i det. Du kan jo klippe opp bak på en vanelig regnfrakk da. Sånn som er på dressur jakker vet du. Hvis ikke får du det ikke over beina fordi den krøller seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg har også vært her inne i mange år så føler kjenner henne litt❤️Hvordan går det med hun nå?
    • Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...