Gå til innhold
Hundesonen.no

World dog show


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Guest Jonna

Jeg fant ikke igjen den andre tråden om verdens utstillingen så jeg lager en ny.

Jeg skal stille 2 hunder i Stockholm og det er litt vanskelig å handle 2 hunder i ringen om begge kommer videre. Så jeg trenger en back up plan.

Talli er jo enda bare "barne rumpen" da så jeg må antaglivis gå med henne.

Blaze...ja... hun gir egentlig blaffen i hvem som holder i linen, men det spørs da om jeg må løpe forann. Blaze har også tendenser til å bli litt heit i ringen spesiellt om det er applaus på gang i nærheten div har ikke du kontroll på henne så kan du ende med en real dra kamp om armen din eller hun tar heller ringen som en Schäfer (om noen så oss på Hamar i fjor så vet dem hva jeg prater om :rolleyes: ) Blaze kan stilles både fritt og stilles opp.

Så jeg trenger egentlig en erfaren handler til Blaze, og så må dem gjerne treffe oss på ett par utstillinger å "prøve kjøre", er vell ikke så mange her som ha handler AK tenker jeg.

AK skal i ringen fredag 4.juli. Det blir antaglivis tidlig da dommeren bare har 3 raser å dømme ( Kenneth Edh fra Sverige).

Dette er bare aktuelt hvis vi kommer videre i VK. (men viser det seg at hun går bedre med en annen så er jo alltid det aktuelt at du får stille hele utstillingen) Jeg vil helst at du skal være over 17 år og ha god erfaring med hund da Blaze kan være en "håndfull".

Send gjerne PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...