Gå til innhold
Hundesonen.no

Lite hyggelig velkomst

aikonia

Recommended Posts

Oops.. var kanskje ikke lov å legge ut "link".. Jaja, den ble raskt fjernet.

Men som jeg skrev; når man leser hva moderatoren har skrevet, så føler man seg ikke akkurat velkommen der. Føler det er et krav om å være medlem og aktiv, og jeg får helt diktator-vibber.. (slettes sikkert dette også hvis det blir for drøyt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lagt ned nei - men admin. truer med å legge det ned fordi ingen gidder å komme med innlegg visst... høres ut som en sutrete unge spør du meg for jeg har lest endel av innleggene der. Jeg har aldri vært medlem og kommer fint inn. Mulig du er bannet fordi du har vært medlem? H*n har bannet alle som ikke er enige ser du :) Og det nytter ikke å regge seg med andre epostadresser - det er maskinens IP-adresse som bannes...

Jeg har ikke vært medlemn der på mange mnd og da hadde jeg en annen internett levrandør så denne ip kan ikke admin ha der. Snodig uansett. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Hun har da hivd ut alle gamle medlemmer under 25 år. Det var ikke noe vanskelig å lese det som var for gjest, har ikke prøvd å logge meg inn og ble ikke imponert. Takk til dere som sendte linken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært medlemn der på mange mnd og da hadde jeg en annen internett levrandør så denne ip kan ikke admin ha der. Snodig uansett. :)

Jeg tror jeg leste et sted at h*n ikke godtar noen når mange melder seg inn om gangen og hvis det er hotmail/online-adresser.. Paranoid, neeei. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emnet lukkes da det ikke er relevant for Hundesonen, ikke har noe med Hundeprat og gjøre og fordi det er imot våre retningslinjer.

§2.1

Personangrep, sjikane, banning og annet støtende blir slettet umiddelbart. Dette gjelder også angrep/sjikane mot firmarsider, nettbutikker, oppdrettere osv. (f.eks. Canis og Pet Shop Girls). Synsinger og rykter skal ikke fremstilles som fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...