Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Rogaland


Monab88

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar
Jeg har termin 9 september... men det stopper meg ikke fra å melde på nei :rolleyes:

Om jeg er inne på føden får noen andre stille hundene mine :P

Enya kan jo jeg stille :icon_confused: . Jeg skal bare stille Tiny, Leah stiller Linda selv :P

Planen var i utgangspunktet å ta turen oppover, men nå har det seg slik at vi (forhåpentligvis) har ca 10 dager gamle valper på det tidspunktet. Dersom vi drar oppover blir det enten jeg eller sambo som drar alene (så den andre er hjemme med valpene) eller event. at Mamma/ svigermor kommer og bor hos oss den helgen.

Vi får se.

Det hadde vært gøy å treffe deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi kommer :icon_confused: I fjor lå vi på et motell i nærheten, noen som vet hvilket jeg mener? Det var mange med hund som overnattet der. Men jeg husker ikke hva det het?

Kan det ha vært Bryne motell du lå på?

Bryne Kro & Motell Eiendom Arne Otto

Morenefaret 3, 4340 Bryne

51 77 75 00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha vært Bryne motell du lå på?

Bryne Kro & Motell Eiendom Arne Otto

Morenefaret 3, 4340 Bryne

51 77 75 00

Nei, det var Holiday Motel: Jærveien 136, 4321 Sandnes :wub:

De hadde noen få ledige rom igjen, så dersom vi ikke reiser nedover med båten vår, så overnatter vi der.

For på NKK Rogaland skal vi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg sa at jeg skal stille hund på denne utstillingen, men har revurdert dette etter å ha studert annonsen i Hundesport :wub: . Sparer heller de pengene.

Men jeg stiller på Collieklubben sin utstilling som er dagen etter NKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi meldt på :wub:

Jeg og kameraten min Kay kommer med Bella, Skye terrieren til Kay og ei av tispene til oppdretteren min som står for championatet!

Blir en laang kjøretur!(selv om vi har vert lengere..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er PM lagt ut på NKK.no. Vi skal være utendørs så vi får krysse fingre og tær for at det blir oppholdsvær. Det er mange hunder i gruppe 7 ser jeg og for èn gangs skyld er ikke min rase i mindretall - det er jo hele TRE stykker påmeldt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er "diskusjonen" ferdig, og det blir samboer'n som drar. :) Jeg blir hjemme & passer valper.

Han har bare gått inn i ringen når jeg jager han inn i BHK/BTK tidligere, men nå må han klare brasene helt alene...

Tror han skal klare det fint, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er "diskusjonen" ferdig, og det blir samboer'n som drar. :) Jeg blir hjemme & passer valper.

Han har bare gått inn i ringen når jeg jager han inn i BHK/BTK tidligere, men nå må han klare brasene helt alene...

Tror han skal klare det fint, jeg!

:D

Kommer til å gå glimrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er "diskusjonen" ferdig, og det blir samboer'n som drar. :) Jeg blir hjemme & passer valper.

Han har bare gått inn i ringen når jeg jager han inn i BHK/BTK tidligere, men nå må han klare brasene helt alene...

Tror han skal klare det fint, jeg!

Det går nok kjempebra, og det blir jo spennende å se han i en slik utfordring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er "diskusjonen" ferdig, og det blir samboer'n som drar. :) Jeg blir hjemme & passer valper.

Han har bare gått inn i ringen når jeg jager han inn i BHK/BTK tidligere, men nå må han klare brasene helt alene...

Tror han skal klare det fint, jeg!

Han er vel såpass "miljøskadet" etter å ha vokst opp i miljøet og så funnet hundegal samboer i tillegg, så dette må jo bare gå bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...