Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvorfor?!?


Eva-Kihla

Recommended Posts

Noen som har kommet fram til ett mulig potensielt svar til hvorfor enkelte ting er som det er?!

Eks. mensen, den personen som kom på dette MÅ jo være en mann..

Og hvorfor har vi mygg?! Er det på noen måte nyttedyr?

Eller hvorfor er det egentlig så big deal om noen ser en pupp? Da jentepupp.

Det er bare en større guttepupp (som regel). Tenk dere mannfolk med bikini...

Skal tjukke gutter gå m bikini forde puppene dems disser da dem går/løper?!? :unsure:

Da kan jo jenter med små pupper likesågodt gå uten bikini...... :whistle:

Jenter kan da gå uten bikini men da får man vel noen blikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar
Det er vel jentene selv som legger opp til det løpet der. Hvis jentene vil så er det jo bare å slutte å sminke seg, brenne BHèn og hoppe av dietten... og gi blanke i hva evt. gutta vil mene.... det er ikke verre enn det... Skulle tro jenter har fri vilje og viljestyrke nok til å ikke gi etter for mannlig påvirkning og en sliten fantasi om idealkvinnen?

Noen av oss er så gamle at vi har gjort alt dette. Vi er de samme som satt bakerst i kirka og fniste når "bertene" gifta seg i hvit bløtkakekjole, fordi det var så fjernt fra de verdiene vi sto for. Det er vi som nå stønner over jenter som kjøper silikon til puppene sine for å tekkes tja, hvem da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel jentene selv som legger opp til det løpet der. Hvis jentene vil så er det jo bare å slutte å sminke seg, brenne BHèn og hoppe av dietten... og gi blanke i hva evt. gutta vil mene.... det er ikke verre enn det... Skulle tro jenter har fri vilje og viljestyrke nok til å ikke gi etter for mannlig påvirkning og en sliten fantasi om idealkvinnen?

Dere har blitt så j**la kresene vettu, vi har sjemt dere bort :whistle: Hehe..

Ikke det at jeg gidder sminke meg om jeg skal en tur i butikken osv.. Men om jeg skal på jobb er det greit og ikke skremme livskitten ut av kundene da.

Godt ingen kommer til meg tidlig på morran, da hadde dem trodd det var jævelen på flatmark som lukka opp døra. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Det er vel jentene selv som legger opp til det løpet der. Hvis jentene vil så er det jo bare å slutte å sminke seg, brenne BHèn og hoppe av dietten... og gi blanke i hva evt. gutta vil mene.... det er ikke verre enn det... Skulle tro jenter har fri vilje og viljestyrke nok til å ikke gi etter for mannlig påvirkning og en sliten fantasi om idealkvinnen?

Jammen, er jo ikke bare, bare!

Er som alkohol og røyk- man blir jo avhengi av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss er så gamle at vi har gjort alt dette. Vi er de samme som satt bakerst i kirka og fniste når "bertene" gifta seg i hvit bløtkakekjole, fordi det var så fjernt fra de verdiene vi sto for. Det er vi som nå stønner over jenter som kjøper silikon til puppene sine for å tekkes tja, hvem da??

Nettopp! Hehe..

Men det er jo gutteblad m nakene damer. Der jentene har pupper som er like store som rumpeballene dems, gjerne større!

Disse blonde brødhuene gjør vel ikke dette kun for egen skyld. Er jo for å vise seg fram for nettopp mannfolk.

Er det sånne blad for jenter!?! Med nakene gutter i da.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Nettopp! Hehe..

Men det er jo gutteblad m nakene damer. Der jentene har pupper som er like store som rumpeballene dems, gjerne større!

Disse blonde brødhuene gjør vel ikke dette kun for egen skyld. Er jo for å vise seg fram for nettopp mannfolk.

Er det sånne blad for jenter!?! Med nakene gutter i da.. :whistle:

Brødhuene gjør ting værre vil jeg påstå.

Sånne blad for jenter? Tja, tvilsomt!

(hahaha, fikk et nydelig bilde i huet mitt nå, så tror jeg holder kjeftn min!) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånne blad for jenter!?! Med nakene gutter i da.. :whistle:

Helt sikkert. Men nå er det nå en gang sånn at de fleste av oss jenter ikke får helt det samme kikket av å se på en mann i trang kondomdress som jogger forbi med utstyret dinglende sånn passe på utstilling , som gutter får av jenter i samme situasjon! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst jenter, jeg blir pinlig berørt av dere.

Man trenger ikke shave legga eller sminke seg hver dag, man kan få kjærste selvom. Og får dere ikke det, da er det menna dere omgås som det er noe gæærnt med.

Pip er forresten en fornuftig kar.

Forøvrig er det religion, kapitalisme og menn med ofr mye makt som har ødelagt verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert. Men nå er det nå en gang sånn at de fleste av oss jenter ikke får helt det samme kikket av å se på en mann i trang kondomdress som jogger forbi med utstyret dinglende sånn passe på utstilling , som gutter får av jenter i samme situasjon! :whistle:

Hehe.. Det er sant. Men detta med uniform er vel gutter og jenter på likt nivå på. Nesten..

Politi uniform, brannmenn osv.

...hadde myggen forsvunnet så hadde vi vel vært en utdøende rase. Uten mygg så vil småfugler o.l. forsvinne... noe som vil få større fuglearter til å forsvinne også. Og før vi vet ordet av det så har vi en boom med rotter og mus som sprer sykdom og pest... og vi har svartedauen om igjen... :P

Aah.. Hm sant... Fugler hadde vel overlevd på makk og fluer?!

Spre malaria?

Hehe, og spise opp alle som er k*te. Kan jeg skrive kåt? Eller er det ett fy ord!?

Seriøst jenter, jeg blir pinlig berørt av dere.

Man trenger ikke shave legga eller sminke seg hver dag, man kan få kjærste selvom. Og får dere ikke det, da er det menna dere omgås som det er noe gæærnt med.

Pip er forresten en fornuftig kar.

Forøvrig er det religion, kapitalisme og menn med ofr mye makt som har ødelagt verden.

Det er vel noe overdrevet som kommer over tastene her enn hva det er i virkligheten da. Men flere bekjente av meg kunne ikke gå ut døren uten om å sminke seg helt, full pakke liksom.

Om dem skulle opp i stallen og fòre måtte de sminke seg, da er det sykt.

Snakker ikke om og shave leggene hver dag da den så må det er nødt for å ha ett problem med hårvekst på leggene.

Men man føler seg bedre når man har shava leggene, er fresh og fin da,jeg gjør hvertfall det.

*Dobbelpost, mod Nina*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mensen kunne man vært foruten. Går det vekk om man steriliserer seg?

Tequila har ikke løpetid hun er sterilisert.. Dette er hund da, men er vel alla samme.

Dersom man bruker p-sprøyte er det noe hormongreier i det så da mister man mer el mindre mensen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gud en mann?

Jeg tror det. Hvem kvinne hadde tenkt; Vi gir damer noe vi kaller mensen. De blør i ca en uke, har mensensmerter og kan bli noe hissige..

Unødvenig! Rett og slett!

Kunne det heller ikke vært eks en tå som ble litt grønn-aktig eller noe da!

Kanskje alle mennesker som ikke bør gå i avl skulle bli sterilisert?

Genialt! '

Ikke egnet i avel: fru Hansen, steriliseres neste uke. Årsak:Dårlige benstammer og allergi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje alle mennesker som ikke bør gå i avl skulle bli sterilisert?

Alle menneskebarn, kvinner først og fremst, skal steriliseres rett etter fødselen. Sterilisering kan jo fikses tilbake i 75% av tilfellene, er det ikke sånn.

Så slipper man alle uønskede barn, og folk hadde kanskje tenkt seg om 2 ganger før de hadde skaffa det. Det hadde også hindra sult, fattigdom og hiv-spredning.

Og ettersom gud ikke finns, så kan det ikke være verken mann eller dame. Eller hvorfor ikke begge deler når han kan utrette så ****** mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menneskebarn, kvinner først og fremst, skal steriliseres rett etter fødselen. Sterilisering kan jo fikses tilbake i 75% av tilfellene, er det ikke sånn.

Så slipper man alle uønskede barn, og folk hadde kanskje tenkt seg om 2 ganger før de hadde skaffa det. Det hadde også hindra sult, fattigdom og hiv-spredning.

Alle skal gå igjennom avlskåring, mentaltester, og helsesjekker. Og så blir selektert ut fra egenskaper, en "bruksvariant" som er praktisk anlagt, en "akademikervariant" som ja.... er bra på slike ting. Og en "utstillingsvariant" som er pene å se på.

Og ettersom gud ikke finns, så kan det ikke være verken mann eller dame. Eller hvorfor ikke begge deler når han kan utrette så ****** mye

Kanskje han er tvekjønnet? Eller forbeholder seg retten til å ikke defineres som et kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ettersom gud ikke finns, så kan det ikke være verken mann eller dame. Eller hvorfor ikke begge deler når han kan utrette så ****** mye

Hva veit du om at det ikke finnes en gud, noe som sitter der oppe og styrer.

Tror ikke på himmelen og helvette? Eller gud og jævelen?

Fakta det kan vel ingen svare på. Kanskje like så greit vi ikke veit alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke Gud vært en mann hadde han hett Gudrun... :whistle:

Forøvrig har jeg alltid lurt på hvordan det går til at jeg hører en annens stemme når jeg snakker i telefonen. Egentlig ganske creepy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig at mensen ikke skulle fantes. Det skulle tatt 9 mnd å lage et nytt egg.

Sånn at vi hadde bare ett inni oss. Så når det var blitt befruktet og en baby blir laget så blir det også laget et nytt egg. Aldri mensen mer. Jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...