Gå til innhold
Hundesonen.no

Uønsket adferd

Mirai

Recommended Posts

Ja, men en hund i den alder har som regel også et ordentlig bundt energi uanset. Og det med at hilse er du bestemt ikke den eneste der har døjet med. Det og så det med at trække i snoren er jo ikke akkurat de letteste og mest letlærte øvelser... sådan tror jeg de fleste har det.

Da vi fik Enya 9 måneder gammel kunne hun slet ikke hilse ordentligt, hun hoppede og sprang, men efter megen træning har hun da lært det.

Ved godt det er OT men går du til noget træning med hende? Hvis du gør kan din træner sikkert bedre hjælpe dig end vi kan. Det er altid meget lettere, når man kan se situationen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpekurset begynner 5. september, men jeg skal ta henne med på hundeklubben min når de begynner igjen etter ferien, 22. august! :D Så kan hun venne seg til stedet og sånn før selve kurset begynner.. Kanskje jeg kan få litt hjelp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der er sikkert en god mulighed for at du kan få noget vældig fint hjælp så. Dejligt at der ikke er så længe til, det bliver spændende! Altid sjovt at begynde at træne med med ny hund eller på nyt hold. :D Masser af lykke til når dagen oprinder, I kommer sikkert begge til at elske det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er vettskremt bare ved tanken :-o Usj...trene foran 20 andre, og folk som sikkert har hatt valp før. Også har jeg GARANTERT den største, så alle kommer til å legge merke til oss :oops:

Får ha skikkelig intensiv trening nå hjemme før kurset begynner.

Men dessverre blir hun døv i andre hundes nærvær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, men de "veteranene" på klubben sitter alltid foran klubbhuset og ser på, dessuten har jeg vært der så mange ganger og snakka om den bikkja mi atte :D Hehe. Jeg får bare trene på å trene med folk til stede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...