Vampyra Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Jeg er usikker selv på hvor ofte jeg burde skifte, så da kunne jeg høre her om hvor ofte brukerne skifter kattesand? Noen sier en gang i mnd, noen sier at det burde gjøres oftere, og noen mener at påfyll også er helt greit. Hvor ofte skifter dere kattesand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Det kommer helt ann på hvilken sand du har, om du har en som klumper eller ikke klumper seg. Og om det er en billig-kattesend eller en som du betaler litt mer for (får som regel bedre sand om du legger noe penger i det) EverClean skal holde en mnd, da tar du bare ut klumpene også fyller opp etterhvert. Jeg er gla i denne sanda. Anbefales! Disse får du for forskjellige "typer" katter. En sand klumper seg ekstra mye, egner seg for den som har flere katter. En for langhåra katter. Og en som er litt parfymert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anna.S Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2007 Når det trenges. Kattene er mye ute, så de gir for det meste fra seg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Vi skifter når det ser ut som det trengs. Aner ikke hvor ofte det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 jeg bruker evercleanen og spar ut og etterfyller når det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shile Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Jeg har en "spade" som jeg måker ut de våte klumpene med hver dag i tilegg til å etterfylle litt når det trengs. Katta mi er ganske forutsigbar også, hun går bare på kassen når jeg er hjemme så det er kjempegreit. Da bare hører jeg at det skraper og så kommer hun bort til meg og begynner å stirre som for å si "unnskyld meg, men jeg tror du har noe dritt du må ta vare på".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Jeg bruker everclean og fyller bare etter når det trengs... Tømmer alt kanskje 2 ganger i året og vasker hele dunken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 27. September 2008 Rapporter Share Skrevet 27. September 2008 Jeg brukte perlesand en stund. Den beste kattesanden jeg har vært boti. Skjønner ikke hvorfor jeg sluttet med den <_< hmm. Ihvertfall, da skiftet jeg en gang i mnd. Selv da luktet det ikke av doen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polaris Skrevet 29. September 2008 Rapporter Share Skrevet 29. September 2008 Jeg bruker også perler. Har to katter og da skifter jeg etter ganske nøyaktig 10 dager. Hvis jeg skulle drøye noen dager over, så straffer de meg ved å bæsje andre steder. De oppdrar meg godt. <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda Marie Skrevet 3. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2008 Jeg skiftet sand ca en gang i mnd når jeg hadde 3 katter. Tok ut klumper hver kveld og etterfylte sand ved behov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kira Skrevet 3. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2008 Jeg har en katt, men tilgjengjeld så går han såpass mye på do at man skulle tru det var tre katter i huset. Tømmer vel hele greia annen hver måned eller så, litt avhengig av åssen sanda er. Fjerner klumper teoretisk sett hver dag, men det blir mer annen hver dag i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar