Gå til innhold
Hundesonen.no

Manneting som kan gjøres i London

Silje

Recommended Posts

Skrevet

Min kjære har bursdag til neste uke og jeg har tenkt å gi ham Londontur..... og jeg her en million forslag til hva JEG kunne tenke meg å gjøre i London, teater, shopping, museer osv.

Noen som har forslag til manneting i London?

(han er ikke så glad i fotball... så det trenger vi ikke gå på hurra ;))

Edit:

Jeg skal også være med på turen, så det kan godt være litt kvinnevennlig også, så strippeklubb o.l er utelukket (desverre for hans del? :icon_confused:)

Skrevet
Se fotballkamp!? Er en ting da.. Dersom intr er der sefølgelig ;)

Ja nå skrev jeg jo i startinnlegget at han ikke var fotballinteressert, så det slapp jeg å være med på :icon_confused::P

Skrevet

Hva slags interesser har han da?

Things to do:

- golf

- pubrunde

- snooker

- London eye

- sightseeingbuss (det er faktisk morsomt og man kan gå av på forskjellige steder og se:)

- London Tower

- Madame Tussauds m fl

- see a play at the west end

- vitenskapsmuseet

bl a..

Skrevet

Shopping - Oxford Street

British Museum

Og seff masse "clubbing" (Fabric er bra)

Men siden han ikke liker fotball, så er jeg i tvil om dette er en ekte "mann"

Skrevet
Shopping - Oxford Street

British Museum

Og seff masse "clubbing" (Fabric er bra)

Og ekte "menn" liker liksom shopping?

Skrevet

Gå på homo bar?

Det gjorde pappa og en kompis når de var i London...

Hehe, skjønte jo fort at de hadde gått feil, så de forta seg ut igjen, men, litt morro var det jo ;):icon_confused:

Skrevet
Ekte menn liker å dra på shopping med dama si fordi da kan de bære alle posene og vise verden hvor sterke de er ;)

Nei det er pga vi vil vise verden vi er utnyttet. :icon_confused:

Skrevet

Ekte menn sovner ikke på dass på fest heller... *hirr hirr* :Laugh:

Kos dere i London snuppis :icon_confused:

Skrevet

Når faren min er i London går han alltid innom en eller annen gigantisk platebutikk.. Han er helt hekta på musikk, så der er han helt lykkelig hvertfall... :rolleyes:

Skrevet

Det første jeg kom på var London Dungeon. :icon_confused: Kanskje litt barnslig, men. Jeg har ikke vært der, men jeg har vært i York Dungeon og det var hysterisk morsomt.

Skrevet

Takk for mange gode tips :icon_confused:

Og Espen, ekte mannfolk liker jo ikke en sport der det knuffes og knuges på andre menn i små shortser og masse kosing hver gang en ball havner i nettmaskene ;) Ekte menn liker motorsport!

Skrevet

http://www.londonhorrortours.co.uk/

http://www.londoneye.com/

Og selvsagt TEATER. Det er en opplevelse å se på (selv for oss som er rimelig ukulturelle her i Norge og vel kanskje knapt har vært på slikt i hjemlandet)..

http://www.officiallondontheatre.co.uk/sho...contentId=69595 - anbefales på det sterkeste!

Eller bare en vandring rundt i Teaterdistriktene og se all liv og røre som pågår der..

Finne markeder - kanskje også sånne som ikke alle turistene er på... (Hør med lokalbefolkningen)

Selvsagt se de "vanlige" tingene, som Madame Tussauds, Tower, Kronjuvelene og slikt..

Masse å ta seg til! Ha en flott tur!

Susanne

Skrevet

Med tanke på at jeg er svoren teaterdame, ferdig utdannet dramapedagog nå, så blir det nok teater ja, om han vil eller ikke -_-

Og den horrorTouren er nok virkelig opp hans gate ja! :icon_confused:

Forresten, de som kjenner Trond (og flørter med han på nett, ja den var til deg marianne <_< :P ) dette er en overraskelse, så ikke si no før etter 3. juli til han ;)

Skrevet
Forresten, de som kjenner Trond (og flørter med han på nett, ja den var til deg marianne <_< :P ) dette er en overraskelse, så ikke si no før etter 3. juli til han :P

*LER så jeg griner*

Nå var det nå en gang du som introduserte oss for hverandre så... :icon_confused:

Men jeg lover at jeg ikke skal si noen ting! *trekker igjen glidelåsen* ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
    • Som jeg nevnte så er alle rasene i blandingen kjente for å ha sterkt jaktinstinkt. Noe av denne kunnskapen kommer for min del fra Linn som har hatt ambull i mange år, og vi kjenner begge både oppdrettere og aktive hundesportsfolk med alle disse rasene og er aktive i sine respektive raseklubber. Det betyr ikke at det er umulig, men definitivt en langt større utfordring enn om du hadde kjøpt en labrador eller en cocker spaniel. Og det synes jeg oppdretter burde visst om med en slik kombinasjon, men tiltroen min til oppdrettere som blander slike raser er heller ikke veldig stor.  Det er jo uansett bra om det går fint, og så lenge man er bevisst på hva slags hund man har så er det bedre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...