Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har erfaring med one.com som webhotell?

Jeampi

Recommended Posts

Jeg holder på å lage hjemmeside for en venninne, og lurer på en masse :)

Hun vil ha webhotell på www.one.com for der er det mye billigere enn på webshop.no, men jeg har selv webhotell på webshop og bruker smart ftp for å legge siden min på nett. Kan jeg bruke smart ftp for å legge hennes side som skal på one.com?

Hvordan gjør jeg det? Logger jeg av megselv på smart ftp og inn på hennes brukernavn og passord og så er det bare å gjøre det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med one.com. Ja du kan bruke smart ftp for å laste opp filer hos One.

Hvordan gjør jeg det? Logger jeg av megselv på smart ftp og inn på hennes brukernavn og passord og så er det bare å gjøre det samme?

BINGO! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKei da er det ikke noen tvil :)

Men spm blir da, hvorfor gidder jeg å betale 700 kr for et webhotell på domeneshop, når jeg kan få et til 250 kr på one.com ?? :P Hvorfor er det så mye dyrere på webshop?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bare jeg som får meldinger fra one hotellet om for mange tilkoblinger / kan ikke godta flere en 4 tilkoblinger eller noe i den retningen.?

Får jo ikke jobbet noe effektivt om når jeg må logge av ftp programmet for å få lagret en side, eller omvendt å lukke editoren for å få lastet opp et bilde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som får meldinger fra one hotellet om for mange tilkoblinger / kan ikke godta flere en 4 tilkoblinger eller noe i den retningen.?

Får jo ikke jobbet noe effektivt om når jeg må logge av ftp programmet for å få lagret en side, eller omvendt å lukke editoren for å få lastet opp et bilde...

Jeg har aldri hatt sånne problemer med One. Er det editoren som følger med webhotellet du mener? Den er ikke så veldig god, så den bruker jeg aldri. Men ellers har jeg aldri hatt problemer med å f.eks ha ftp tilkoblet, samtidig som jeg har phpadmin åpen og jeg laster opp et bilde via nettleseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det editoren som følger med webhotellet du mener? Den er ikke så veldig god, så den bruker jeg aldri. Men ellers har jeg aldri hatt problemer med å f.eks ha ftp tilkoblet, samtidig som jeg har phpadmin åpen og jeg laster opp et bilde via nettleseren.

Nei, ikke prøvd den som følger med hotellet heller...

Bruker jeg NVU & FileZilla samtidig blir det for mye for webhotellet... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke prøvd den som følger med hotellet heller...

Bruker jeg NVU & FileZilla samtidig blir det for mye for webhotellet... :whistle:

Det er kanskje fordi du da får to ftp-tilkoblinger? Men kan du ikke laste opp alt via NVU?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...