Karina+cathy Skrevet 17. Juni 2007 Rapporter Skrevet 17. Juni 2007 Valpen min sine klør fliser seg,hva kan det være?mangler hun noen vitaminer? hun blir foret på 50/50 V&H og RC
xxx12345 Skrevet 17. Juni 2007 Rapporter Skrevet 17. Juni 2007 De gangene lillemor sine klør har fliset seg er når de har blitt ganske lange før de ble klipt.
edlitam Skrevet 17. Juni 2007 Rapporter Skrevet 17. Juni 2007 jeg har samme problemet med min hund, men eg klipper klørne hans regelmessig.
Karina+cathy Skrevet 17. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2007 De gangene lillemor sine klør har fliset seg er når de har blitt ganske lange før de ble klipt. Di er ikke lange,di fliser seg på langs,altså tynne flak som løsner
Renate A Skrevet 18. Juni 2007 Rapporter Skrevet 18. Juni 2007 Prøv å tilsette omega3 i maten til hunden, da vil det gi seg etterhvert som neglen vokser ut innen fra. Ølgjær er også bra negl og pels tilskudd
Karina+cathy Skrevet 18. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juni 2007 Prøv å tilsette omega3 i maten til hunden, da vil det gi seg etterhvert som neglen vokser ut innen fra. Ølgjær er også bra negl og pels tilskudd Takk,det skal jeg prøve blir litt hysterisk når ikke alt er helt som det skal,dette er tross alt bebisen min skal høre med vet i morgen,hun har en betent negl også som vi må få orden på
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar