Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff Larvik...

tm100021

Recommended Posts

Skrevet

Vel, prøver på nytt og foreslår Larvik treff i løpet av neste uket... Kan så og si alle dager, så bare å slenge ut hvem dag som passer best får dere, og klokkeslett!

Guest Maritus
Skrevet

Blir det noe av det treffe denne uka? Må vite det i dag er på hytta i Hvarnes resten av uka, og drar dit kl. 14.00 i dag.. Men for meg går det dag, må bare finne en buss jeg kantaned.

Guest Vicky
Skrevet

Jeg kan sikkert, og forhåpentligvis kan også Kathrine (Femidotten). Lille papillon trenger utstillings-trening, så det hadde vært flott hvis noen andre vil :)

Skrevet
Men kan vi ikke ta utstillingstrening i parken i sandefjord? Jeg skal da få dytta Lill i den retningen, så får jeg sikkert overtalt Therese og Stine også ^^

er du en ooooooptiiiiimiiiiist? hihi...

på søndag kan jeg cammy;D :icon_fun:

Skrevet

jeg er ikke så vanskelig og overtale hehe..

Men på søndag er jeg fyllesyk hehe, skal i utdrekkningslag. Og i fetsund hehe..

Jeg må få ringtrent valpen her litt før første valpeshowet, så vi må få til utstillings trening :-)

Skrevet

Eh, ikke denne søndagen gitt, siden den er snart ferdig :P Jeg tar sikkert med meg en borzoi eller kortis eller noe som trenger ringtrening, finner noe til da... Når skal vi ta det?

• 4 months later...
Skrevet

valpe treff når og hvor?

er det for alle? SMILER

Har en engelsk staff på snart fem mnd som trenger og sosaliseres litt mer med andre valper..

noen som driver med klikktrening her?

lest mye om det, men hadde vært gøy og sett på noen erfarene som driver med det.

:D

Skrevet

Jeg er også med på treff, trener ikke med klikker, eller har valp... Men hund, det har jeg :D

Skrevet

Finnes det ikke noen fine turområder uten så mange folk i Larvik? Vil gjerne ta en tur med gutten min.

(Helst ikke sore badeområder i nærmeste nærhet, jeg har flat!)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...