Gå til innhold
Hundesonen.no

Friskies Softies

Recommended Posts

Skrevet
Hvis du har litt negler og bare bruker dem til å bende Go'Biten så er den lett å dele.. Men den er jo tørr, så den har en tendens til å smuldre lett om en deler den, hvertfall med kniv. Men Mona digger dem, så :)

Ja, ok, jeg får prøve. Men er det ikke sånn at to av typene er ganske myke, mens en er hard (lever?)

Har nemlig drevet å knepet litt på dem..

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe masse forskjellig, også blanner jeg det i en pose. Vicky liker litt forandring. Det jeg pleier å bruke da er f.eks: Go`biten, Friskies softies, vanlig for, matrester osv... Vicky syns det er kjempe godt :) De fleste hunder liker litt forandring

Skrevet

Jeg har prøvd friskies softies, og det gikk glatt ned! Men så er Hera en glupsk labbe som spiser hva som helst. Har jeg ikke hundegodt, bruker jeg alt annet av mat jeg kan finne i huset som er hundevennlig. Anything goes!

Skrevet

Gulost. Det funker best på Frøya, det og pølsebiter.. Ellers er softies veldig greie, du tar med tre, også deler du hver i ca 6 biter, og da har du jo mer enn nok til en treningsrunde

Skrevet

Ok :D Men jeg tror jeg skal være forsiktig med å gi det til Hera, for hun begynner å bli litt rund i kantene, og kunne godt trengt mer mosjon og mindre mat etter min mening. :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...