Gå til innhold
Hundesonen.no

Nes utstillingen 16 og 17/06

Bambii88

Recommended Posts

(nå har jeg leita i evigheter, men finne ringen tråd om denne utstillingen :P )

Skal du dit og hva skal du stille? Evt begge dager eller hvilken av dagene?

Jeg skal oppover med to herlige salukijenter :P Gleder meg masse, for denne utstillingen er alltid så liten og koselig :blink: Kommer bare lørdag den 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal - begge dager. Har med lille Moses på 6 mndr og den store, men unge, Mac som snart har sin 1 bursdag - altså 'smågutta' mine.

Med langhårede hunder, som atpåtil har noe så tåpelig som hvite ben(!) - er jeg veldig glad for at det ser ut som om vi får bra vær i helgen, da.. Er vi riktig heldige slipper vi også regn på søndagen.

Kveldens planer er allerede lagt - børste Mac og bade benene og snuten hans - og så helbade Moses. Baby'er KAN ha lodden og fluffy pels, så da gjør det ikke noe om de er helbadet sånn rett før utstillingen. men med Mac som skal stille i juniorklasse er det jo greit om man i alle fall later som om han har fått noe voksenpels på ryggen (dvs prøver å la den være så stri som mulig)...

Men ganske sen møtetid begge dager, OG kort vei å kjøre innebærer jo at man har god tid til det meste også på morgenen der oppe...

"Hele" to voksne og to valper er påmeldt i rasen, og det må jo være en form for (negativ) rekord for oss her på østlandet.. Det er mange, mange år siden jeg har vært på en utst. med bare to påmeldte voksne, tror faktisk det har bare hendt meg EN gang tidligere!

Så vi får se hvordan det går...

Lykke til alle som skal dit!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...