Guest Gråtass Skrevet 4. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2007 Poenget med programmet er at du skal ha kontroll på alle forsterkerne, de skal kun komme via deg. Ingenting skal komme gratis. Sånn har alle mine hunder hatt det i de 20 åra jeg har holdt på med hund, men jeg kaller det ikke noe annet enn kontakt og samarbeid... Jeg har faktisk ikke trengt å ha et program på det engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 10. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2007 Sånn har alle mine hunder hatt det i de 20 åra jeg har holdt på med hund, men jeg kaller det ikke noe annet enn kontakt og samarbeid... Jeg har faktisk ikke trengt å ha et program på det engang.. Vi kan ha vårt eget program Gråtass, vi kaller det "Sunt bondevett". Kan noen oversette dette til engelsk, slik at det selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotta Skrevet 10. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2007 Vi kan ha vårt eget program Gråtass, vi kaller det "Sunt bondevett". Kan noen oversette dette til engelsk, slik at det selger? He, he! Hvem vil være med å utarbeide detaljene i "programmet" "Farm Wise" - Er du rask kan du være med å på å grunnlegge en ny, revolusjonerende hundetreningsmetode verden ikke har sett makan til! Begrenset tegningsrett - max 10 aksjer pr snute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Tenk på alle crossoverhundene da, som skal gå fra Ruff Love til Farm Wise! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Tenk på alle crossoverhundene da, som skal gå fra Ruff Love til Farm Wise! Tenk for noen muligheter, Charlotte. Nye kurs, nye muligheter! Litt for slem nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoldiC Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Etter det jeg har fått med meg lyder det ikke bra. Virker som en bedre løsning for en egoistisk eier, enn for hunden Trist! Kommer ikke til å sette min hund i f.eks. bilburet for å få fred. Uvitende folk kan kanskje komme i en ond sirkel? Er hunden litt vill så putt den i buret? Hva om den er sterkt understimulert? Da blir ikke akkurat buret så bra. Det kunne kanskje løses enkelt med en god tur på skogen? Uten at jeg er ekspert på ruff love. Korriger meg om jeg er på viddene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Tenk for noen muligheter, Charlotte. Nye kurs, nye muligheter! Litt for slem nå? Rikdom, ære og hærlighet, kom til meg!! Jeg gleder meg til presentasjonen av "Farm Wise programmet", vi kan jo tjene penger både på bøker, dvd'er, foredrag og kurs.. At jeg ikke har tenkt på dette før?! Nå er det slutt på å være lusent underbetalt NKK instruktør, heretter er det penga som rår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Tenk for noen muligheter, Charlotte. Nye kurs, nye muligheter! Litt for slem nå? Rikdom, ære og hærlighet, kom til meg! Jeg gleder meg til presentasjonen av "Farm Wise programmet", vi kan jo tjene penger både på bøker, dvd'er, foredrag og kurs.. At jeg ikke har tenkt på dette før?! Nå er det slutt på å være lusent underbetalt NKK instruktør, heretter er det penga som rår "Gamle travere innen hundesport blir overkjørt av ungdommens kunnskap om hundetrening. Dette nye programmet de kaller "Farm Wise" sies å være utrolig effektivt og innovativt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotta Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Farm-Wise programmet satser på eksklusive kurs fortrinnsvis for helt unge førstegangseiere som bor i landets større byer. Vi kommer til å holde kurs i Oslo, (Vindern), Trondheim (Byåsen), Bergen (Fjellsiden) og Stavanger (Våland og eventuelt Madla). Kursavgiften vil bli relativt høy pga utstrakt bruk av audioseksuelle hjelpemidler som PowerPoint og DVD på teorikveldene. Den praktiske gjennomføringen med hund krever innkjøp av rundballer, noe halm, halsbånd og kobbel av lær... Den praktiske delen starter med logoped og opptrening av talens bruk og framføring av T Y D E L I G E beskjeder formidlet fra eier (fører/fjortis) til hund. Depositum. Farm-Wise skolen vil gjerne knytte til seg innovative instruktører med lang fartstid, god økonomisk sans og stor pondus. Vi behøver også hjelp av dyktig PR-folk til å ta fram undervisningshefte og lage en delikat layout til Boka. Fotograf er allerede hyret inn og er nå på oppdrag i Langvekkistan for å ta best mulige illustrasjonsfoto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H&M Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 audioseksuelle hjelpemidler Sikker på at det ikke er dette som driver kursavgiften opp i været. Og er i så fall dette stedet å reklamere for det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotta Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Sikker på at det ikke er dette som driver kursavgiften opp i været. Og er i så fall dette stedet å reklamere for det?? Sikker kan man aldri være - men vi som står bak dette konseptet har jo en helt klar oppfatning av hvilke tiltak som selger, og hvor vi skal reklamere for det. Velkommen! Minner igjen om at Farm-Wise-konseptet tilbyr en helhetlig tankegang som vil gjennomsyre den nye hundeeiers hverdag og gjøre livet langt lykkeligere og bedre for alle impliserte på alle plan. Hva prisen angår: Man får som kjent det man betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Bare navnet "Ruff Love" får meg til å undres... høres mer ut som en av programtitlene Canal+ har etter midnatt Jeg assosierer det overhodet ikke til hund i alle fall hehe! Bur brukes i bil og på utstilling for min del. Ellers aldri - kunne ikke tenkt meg å stappe bikkja inn i buret fordi den bråka eller var en raddis. Da tar man tak i problemet og sier i fra til bikkja er nå min mening. Det er min form for "Ruff Love" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 Sikker kan man aldri være - men vi som står bak dette konseptet har jo en helt klar oppfatning av hvilke tiltak som selger, og hvor vi skal reklamere for det. Velkommen! Minner igjen om at Farm-Wise-konseptet tilbyr en helhetlig tankegang som vil gjennomsyre den nye hundeeiers hverdag og gjøre livet langt lykkeligere og bedre for alle impliserte på alle plan. Hva prisen angår: Man får som kjent det man betaler for. Lotta, min due, hvilken god salgsteknikk. Jeg gleder meg til første samling allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar