Gå til innhold
Hundesonen.no

Menneskeaktiviseringstips


Kristina

Recommended Posts

Les en bok! :icon_redface:

Det er masse billige pocketbøker du kan kjøpe, eller ta en tur til nærmeste bibliotek.

Min favorittaktivitet for tiden å lese mens jeg soler meg. ^_^

I dag ble jeg ferdig med Liza Marklunds "Nobels testamente" og jeg har såvidt begynt på en gammel klassiker "Good Omens: The Nice and Accurate Prophecies of Agnes Nutter, Witch " av Terry Pratchett and Neil Gaiman - kjempemorsom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag et album på Facebook og test deg på alle de teite start - linkene :rolleyes: . Jeg er for øvrig 18 år, blir en rotte eller hest i mitt neste liv, likner Beyonce og kunne 13 av 13 hunderaser. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag et album på Facebook og test deg på alle de teite start - linkene :rolleyes: . Jeg er for øvrig 18 år, blir en rotte eller hest i mitt neste liv, likner Beyonce og kunne 13 av 13 hunderaser. :blink:

Synes ikke det var så ille.. Jeg blir et EPLE i mitt neste liv jeg <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eple, hi hi. Ingvilden her ble skrue da hun tullesvarte. Jeg ble rotte da jeg var ærlig og hest da jeg jugde på meg å være supersnill og dessuten heller ville møte en marsboer enn å vinne i Lotto :blink: . Men jeg er da ganske snill, så helt jug er det vel ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse bra bøker å lese! "Mannen som elsket Yngve" og "Kompani Orheim" av Tore Renberg tror jeg du kan like.

Eller så kan du låne filmer på biblioteket. Eller lydbøker!

Bestem deg for å sykle i en retning tjue minutter hver dag, og se hvor lang tid du bruker på å fordoble avstanden du tilbakelegger.

Ta med deg fotokamera ut og ta bilder av folk, fugler og andre ting. Eller film dagen din og klipp det sammen til en videoblogg som du legger ut på YouTube.

Lær deg å strikke sokker som du kan gi bort i julegave. Eller sy deg en jakke eller et annet plagg.

Kjøp deg - og bli hekta på - et dataspill.

Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste boka om Harry Hole av Jo nesbø er kommet. Den er jo ikke i pocket, så helt billig blir det ikke. Nå ligge den her på spisebordet mitt og frister og venter på ferien. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Lek turist i egen by, eller et sted rett i nærheten. Sparer litt ned på reiseutgifter, og det er sikkert masse severdigheter som er gratis også. Ta med fotoapparat.

-Gå turer. Enten dagsturer, eller overnattningsturer.

-Besøk familie og venner du ikke har sett på en evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg, bestill 20 Canisblader og sett deg ned for å lese :P:blink:

Hvis du vil lese en bok, så anbefaler jeg Papillon av Henri Charriére. Begynner å bli en del år gammel, og jeg har lest den mange ganger, men den er stadig like fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg, bestill 20 Canisblader og sett deg ned for å lese :P:blink:

Hvis du vil lese en bok, så anbefaler jeg Papillon av Henri Charriére. Begynner å bli en del år gammel, og jeg har lest den mange ganger, men den er stadig like fantastisk.

Den har jeg nettopp kjøpt faktisk, for å ha litt "sommerlektyre". Gleder meg til begynne på den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...