Cecca Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2007 Jeg har en berner sennen på 10 mnd. Han har i et par mnd. røytet voldsomt nå. Det er så mye at vi nesten ikke kan ha han inne. Det er nok at han går gjennom huset så ser det helt ****** ut! Det er veldig slitsomt, og jeg håper at noen har noen råd og komme med.. Vi kammer han daglig, og dusjet han for et par uker siden uten at det har bedret seg. Hjelper det med omega 3? Må vi da i så fall bruke en spesiell som er beregnet på hunder eller kan han få det vi tar? Når det gjelder for har vi gått over fra felleskjøpet sin til eukanuba. Har ikke brukt dette foret mer enn et par dagen nå, men håper at problemet kan ha skyltes foret. Veterinæren sa nemlig at alle hunder røyter av felleskjøpet sitt for, så da får vi håpe på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2007 Mulig jeg sier feil nå, men det er ikke valpepelsen som detter av da??? Husker når min var 11-12 måneder gammel, guuud som han røytet, nå er jo min en liten cocker, men mye pels som datt av fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecca Skrevet 12. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2007 Ja, har tenkt tanken. Men visste ikke helt når den falt av. Håper innderlig at det er det! De mister vel pels til sommeren også? Så da kan det jo være en kombinasjon der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar