Gjest Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Var på lydighetskurs i helga, og da fikk jeg høre at det ikke er lov å bruke sele når du går konkurranse. Det synes jeg er veldig merkelig, siden jeg aldri har blitt korrigert for å bruke sele på Bella når jeg har konkurrert. Noen som vet noe om dette? Uansett, så må jeg nå kjøpe halsbånd til Bella, men aner ikke hva jeg skal kjøpe da hun ikke takler halsbånd i hele tatt. Hun drar som en tulling, helt til hun kaster opp. Forslag?
Nirm Skrevet 10. Juni 2007 Rapporter Skrevet 10. Juni 2007 Har leita litt i LP reglene, men finner faktisk ikke noe om at det ikke er lov til å bruke sele. Kanskje noen har mer hell. Dersom hunden din ikke liker halseband, så kan du jo fra klasse 2 og oppover bare la være å ha noe på henne.
sveintore Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Finner faktisk ikke noe i reglementet som sier noe om halsbånd nei. Selv om jeg var ganske sikker på at det stod der.. Så om det blir påpekt i konkurranse, så be om å få se regelen, så blir de nok svar skyldig
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar