Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjett blandingen - Konkuransse 2

edlitam

Recommended Posts

Skrevet

forstatt en riktig Den andre er det ene ordet feil : kan si at den siste rasen er en av de mest populære hunderasene i norge

Skrevet

Vi laut likt, men jeg skrev dette:

Husky, Engelsk Setter og korthåret dachs. ;)

Eller Husky, gordon Setter og korthåret dachs. ;)

Blir gal av å ikke finne det ut!

Skrevet

2 riktige peers. sier igjen at den siste rasen er en av de mest populære rasene i norge. vet ikke om den ligger helt på topp men det er ikke langt unna

2 riktige MrsPowers

Skrevet
Eller Husky, gordon Setter og korthåret dachs. ;)

Blir gal av å ikke finne det ut!

2 av de er riktige men en mangler. og det er verdens mest populære hunderase

Skrevet

Gratulerer Peers. Gikk litt fort for seg. Teddy var blanding av Husky, GS og shæfer ;) Hvis du skal på hundetreffet på mandag kan du få premien da ;)

Skrevet

Hehe. Der kom svaret ja. Men hvor kom den korte pelsen fra da? Synes ikke at den liknet særlig på sitt opphav ;)

Skrevet
Gratulerer Peers. Gikk litt fort for seg. Teddy var blanding av Husky, GS og shæfer ;) Hvis du skal på hundetreffet på mandag kan du få premien da ;)

Vet du, jeg hadde aldri trodd han var blanding av de rasene, ser virkelig ikke sånn ut! Jeg skal på treff, blir moro å treffe dere! ;)

Premie er ikke nødvendig altså, synes bare det var moro å gjette jeg ;)

Hehe. Der kom svaret ja. Men hvor kom den korte pelsen fra da? Synes ikke at den liknet særlig på sitt opphav ;)

Var akkurat det jeg tenkte og! Satt bare og tenkte på korthårede raser...

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke... kan jo være at det ligger lenger bak i genene.... kan godt sende deg en liten premie siden jeg var litt sløv med å se over svarene ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...