ElinT Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Hei igjen,jeg har tenkt litt ang denna dritingen inne å har noen spørsmål ang dette,det første er fõret,jeg har nå byttet for å forer Phalenen kunn på V&H nå,driten har blitt helt anneledes og mer fin,men hun gjør i fra seg inne enda,helst om morgenen...så jeg lurte litt på å bytte fõringstider,altså da i denne sammen hengen,bør hun bare få ett måltid om dagen,da om morgenen,slik at hun har hele dagen på å få tømt seg...eller bør hun få 2 ganger om dagen,morgen og ettermidag?eller 3 sånn som hun får nå? det kan fort bli noen godbiter i løpet av dagen da vi er mye ute,å trener veldig mye på innkalling og har en del godbit søk utenom den vanlige treningen Gi henne om morgenen og ettermiddagen. Hun trenger ikke 3 måltider lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina+cathy Skrevet 22. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Gi henne om morgenen og ettermiddagen. Hun trenger ikke 3 måltider lenger. Okay sjef da blir det bare to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Okay sjef da blir det bare to Det er bra. Og ikke gi siste måltidet for sent, gi om ettermiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar